+1Jawel door ze het gewoon te vragen?
Je kan de verantwoordelijkheid ook om draaien zou jij als bejaarde eisen om de hele economie van je kinderen of kleinkinderen omzeep te helpen voor een jaartje meer?
wij niet in elk geval

+1Jawel door ze het gewoon te vragen?
Je kan de verantwoordelijkheid ook om draaien zou jij als bejaarde eisen om de hele economie van je kinderen of kleinkinderen omzeep te helpen voor een jaartje meer?

Dat moet je zien als een "test" (zo leggen mij dat gelovigen altijd uit....)72sonett3 schreef: ↑vr 27 mar, 2020 15:31De vraag die bij mij dan meteen bovenkomt is waarom een almachtige hemelse vader zijn kinderen een langdurige en pijnlijke dood laat sterven voordat ze "tot hem mogen komen".
72sonett3 schreef: ↑vr 27 mar, 2020 15:31Ik vraag mij vaker af of er wel leven is vóór de dood.

De longontsteking komt door de corona....Killercave86 schreef:https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... oor-corona
Voor mij het schokkendste carona bericht tot nu toe
Maar ook hier weer blijkt het om een longontsteking te gaan met ook carona!
Ik vind de koptekst echt misleidend!
Tja... Waarom zou een almachtige en alwetende schepper de noodzaak hebben om zijn schepsels te testen?gj900 schreef: ↑... Dat moet je zien als een "test" (zo leggen mij dat gelovigen altijd uit....

72sonett3 schreef: ↑vr 27 mar, 2020 17:54Tja... Waarom zou een almachtige en alwetende schepper de noodzaak hebben om zijn schepsels te testen?gj900 schreef: ↑... Dat moet je zien als een "test" (zo leggen mij dat gelovigen altijd uit....
Het ging al meteen fout met een boom in het paradijs, had die boom er dan niet neergezet.

Waarom staat het thema religie gelijk aan het niet respektvol met elkaar omgaan? Je gelooft het niet, maar in de eerste weken van de corona-tijd kwamen er twee dames aan de deur met een mooi dik boek onder de arm met als doel mij erop te wijzen dat de bijbel alle antwoorden op dit thema heeft en dat ik dat toch echt moest lezen... zo niet, dan zou het slecht met mij gaan... zoveel over respekt...GuidoS schreef: ↑vr 27 mar, 2020 17:10Zullen we religie even buiten een autoforum houden? Alstublieft, ik had van Saabrijders wat meer respect voor elkaar verwacht.
Argumentum ad baculum, "als je niet gelooft wat ik geloof dan hak ik je hoofd er af", hoezo vrije keus?gj900 schreef: ↑vr 27 mar, 2020 19:09... zo niet, dan zou het slecht met mij gaan...
GuidoS schreef: Zullen we religie even buiten een autoforum houden

Sterker nog corona werkt allerhande ontstekingen in de hand had zelf een ontstoken kies andere mensen die ik ken en het ook hebben gehad hoorde ik van oor en oog ontstekingen.ico9-3 schreef: ↑vr 27 mar, 2020 17:36De longontsteking komt door de corona....Killercave86 schreef:https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... oor-corona
Voor mij het schokkendste carona bericht tot nu toe
Maar ook hier weer blijkt het om een longontsteking te gaan met ook carona!
Ik vind de koptekst echt misleidend!