Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
-
Ikkebaas93
- Geregistreerd lid
-
1001760
- Donateur (2x)

Re: Wat heb jij vandaag *met* je SAAB gedaan?
Ze zijn meteen van je avatar verdwenenMvR schreef: ↑di 04 apr, 2023 17:33Nou, mijn JP/Chromodoro's zitten er dan eindelijk onder. Was wel een lang uitgesteld proces (door omstandigheden, inclusief lichamelijke problemen) maar nu dan toch gelukt.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Jep. Ik wilde een andere plaatsen, maar dat was / is zo'n gez*ik om dat goed te krijgen qua formaat dat ik na het verwijderen van de oude het opgegeven heb om een nieuwe te plaatsen.
Overigens is dat geen kritiek op de forum software. Ik snap wel dat een grote foto meer 'ruimte' inneemt.
Overigens is dat geen kritiek op de forum software. Ik snap wel dat een grote foto meer 'ruimte' inneemt.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Tochtje gemaakt langs de koolzaadvelden;

-
Gele aero
- Donateur (8x)

Die kleedjes waren zeker populair in auto's van de jaren 70/80, had er ook altijd 1 in mijn kevers uit die jaren. Belangrijkste reden: dat skai leer wat in de meeste auto's uit die jaren zit, wordt gloeiend en gloeiend heet in de zon. En daarnaast was het gedachtegoed uit die tijd; altijd een warme deken bij je hebben voor als je in de winter stil komt te staan. Win-win dus zo'n deken.
-
Sonic6
- Geregistreerd lid
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Vandaag met de 95 naar de taxatiedag geweest van de Saabclub bij KC Performance in Helvoirt. Veel mooie andere Saabs (en ander spul) gezien, waaronder een nocturne blauwe 3-deurs 900 zoals de mijne

-
Sonic6
- Geregistreerd lid
-
DV 9-3
- Donateur

Voor 't eerst dit jaar open gereden. 'T regende weliswaar even 'n beetje maar dat kon me volledig aan m'n achterste oxideren.

-
Job68
- Donateur

Rustig ochtendritje naar Barneveld. Kop laten natrekken na recente koppakking reparatie. Even kunnen meekijken naar de nokkenassen en ketting..

-
MvR
- Geregistreerd lid
M'n 95 aan het werk gezet. Op de warmste (?) dag van juli moet en zal ik mijn houtblokken-hok uitbreiden. Kwam natuurlijk wat hout tekort... Perfect moment om de 95 aan het werk te zetten!

Die blauwe spanbanden zijn niet toevallig; ik had de keuze uit meerdere kleuren, maar vond/vind dit wel een mooi Zweeds geheel vormen.

Die blauwe spanbanden zijn niet toevallig; ik had de keuze uit meerdere kleuren, maar vond/vind dit wel een mooi Zweeds geheel vormen.
-
Barten
- Donateur (12x)

De kleurstelling van de bewegwijzering past ook goed bij 95.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Precies! Dank voor je opmerkzaamheid. Daarom deze foto! Als het hoger had gehangen, had ik 'm er natuurlijk onder gezet!