prijzen duitsland en nederland
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Re: prijzen duitsland en nederland
He LeonTopsport, je geeft als locatie "Buitenland" op. Dat is de naam van een dorpje in België, vlakbij Temse (omgeving Antwerpen). Maar blijkbaar kom je toch uit Duistland
Jammer, want voor het bier had je toch echt wel beter in Buitenland gezeten.
-
Per Eklund fan
- Geregistreerd lid
Re: prijzen duitsland en nederland
De oplossing is:
Emigreren naar Duitland, daar meteen een nieuwe Saab kopen, een half jaar daar verblijven en vervolgens weer terug keren naar Nederland. Als je een auto langer dan een half jaar in bezit hebt, hoef je bij terugkeer in Nederland geen BPM te betalen!!!
Al is het leven in Duitsland ook niet slecht, ik betaalde voor mijn 2001 9-3 aero ongeveer 125 euro belasting PER JAAR, all risk verzekering ca. 43 euro per maand........
Tevens is hier de benzine goedkoper.
Grutzie!
Mike
Emigreren naar Duitland, daar meteen een nieuwe Saab kopen, een half jaar daar verblijven en vervolgens weer terug keren naar Nederland. Als je een auto langer dan een half jaar in bezit hebt, hoef je bij terugkeer in Nederland geen BPM te betalen!!!
Al is het leven in Duitsland ook niet slecht, ik betaalde voor mijn 2001 9-3 aero ongeveer 125 euro belasting PER JAAR, all risk verzekering ca. 43 euro per maand........
Tevens is hier de benzine goedkoper.
Grutzie!
Mike