Nieuwe Site

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Nieuwe Site

Bericht door lars » di 01 feb, 2005 19:40

Ben er een tijdje geleden geweest (was op zoek naar een 900 op lpg) super aardige mensen, echt relaxed sfeertje. Helaas geen deal kunnen sluiten omdat ik inmiddels mijn 9-3 TiD aan een particulier had verkocht. Geen kwaaie koppen of moeilijk doen. Als het geen 160Km hier vandaan zou zijn kwam ik er vaker.

En mooi dat ze in de lucht zijn, het is een start! Eerst functionaliteit dan verder aankleden. Niet iedereen heeft een ongelimiteerd budget of een handig neef :wink: .

Wat mij betreft NICE JOB !

Grts,

René

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 01 feb, 2005 19:48

Ik vind het principe een goede ontwikkeling. In deze tijd kan je als serieus bedrijf haast niet bij blijven op de markt zonder een website waarin het bedrijf en de activiteiten kenbaar gemaakt worden.

De uitwerking is een tweede, zelf bezoek ik het liefste een strakke, duidelijke en overzichtelijke website zonder allerlei tierelantijntjes, flash intro's (ARGGGG!) en andere onzin. Daarnaast is het nog het zinnetje "het oog wil ook wat". Hier ontbreekt het bij desbetreffende website nog een beetje aan.

Ik sluit mij volkomen bij Desmond (Injectie) aan wat betreft hij zegt over het 'evolueren' van een website, met namen het bouwen hiervan en de ontwikkelingen hierin. Sinds een jaar heb ik zelf ook mijn eigen website, en deze begon net als die van Desmond op een gratis serverruimte heel simpel (oorspronkelijk bedoelt als een soort online-fotoalbum) en onlangs heb ik de nieuwste versie on-line gezet. Degenen die deze ontwikkeling gevolgd hebben zullen ook kunnen merken dat mijn 'webdesign skills' een stuk vooruit gegaan zijn. Ik ben nu niet iemand die uren wil lezen in boekjes hoe dit allemaal werkt, 'trial and error' is mijn motto hierin, en ik moet zeggen dat het me toch aardig gelukt is om een mooie en nette website neer te zetten.

Ik denk dat ook het betreffende bedrijf hier deze evolutie nog moet, en gaat, doormaken en dat het uiteindelijk, zij het beetje bij beetje een mooie overzichtelijke site zal worden. Ik wens de betreffende personen hiermee veel succes en ik vind het al heel wat dat er überhaupt een website gekomen is en ik vind niet dat we hier met z'n allen moeten gaan lopen zeuren over hoe deze website er nu wel niet uit ziet, de website is er, er staat informatie op en de rest komt vanzelf wel.

Greetz,

Dennis

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 01 feb, 2005 20:47

Moppersmurf schreef:Ter Apel?!
Kan iemand mij vertellen waar dat ligt?!
Mijn navigatiesysteem kent het niet.
En ik ook niet
Het streepje tussen Ter en Apel niet vergeten? :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 01 feb, 2005 20:52

Zit de "SAAB dealer" in een paleis, staan in zijn werkplaats dure krachten, heeft deze een supersite en vraagt hij door mede daardoor een hoog uurtarief is het niet goed, is het nu eens wat simpeler zoals bij Anton Potze (alle auto´s buiten, een kleinere werkplaats, een simpele site en een relatie laag uurtarief) hebben "we" ook weer wat te mekkeren.
Het moet toch beslist "high tec" zijn wil het onder onze (vaak jeugdige) medeforummers scoren.
Hij zit misschien aan het "eind van de wereld" maar... zijn goede reputatie strekt tamelijk ver.

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 21:43

Ik heb nog nooit een forum gezien waarin administraters en/of moderators
zo negatief reageren.
Zij hebben zeker de wijsheid in pacht.
Wat een arrogantie. :!:

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 21:53

O ja, bijna vergeten, Scheemda ligt in Groningen.
8)

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 01 feb, 2005 21:54

Radja schreef:O ja, bijna vergeten, Scheemda ligt in Groningen.
8)
En dat is dan weer het uiterste Zuid Westen van Zweden (toch?)

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 22:13

Si.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » di 01 feb, 2005 22:44

Radja schreef:Ik heb nog nooit een forum gezien waarin administraters en/of moderators
zo negatief reageren
Hebben ze omdat ze moderator zijn geen recht op een eigen mening?

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 23:09

Dat mag, maar om zo betweterig te reageren is een moderator/administrator onwaardig.
Vind ik.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » di 01 feb, 2005 23:17

Tja wat zal ik hierop zeggen Radja.
Wil niet de betweter uithangen want ik ben zelf een absolute noob op dit gebied. Ik doe er al ruim 3 jaar over om mijn site stukje bij beetje te verbeteren. Dit is voor een bedrijf gewoon te lang.

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 23:24

Wie de schoen past, trekke hem aan.

Marc
Lid van verdienste

Bericht door Marc » di 01 feb, 2005 23:26

Waarom is foutieve info verbeteren betweterig? of erger een moderator onwaardig?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 01 feb, 2005 23:31

Radja schreef:Ik heb nog nooit een forum gezien waarin administraters en/of moderators zo negatief reageren.
Zij hebben zeker de wijsheid in pacht.
Wat een arrogantie. :!:
Nouja, voor mijn werk ontwerp ik gemiddeld een website per week. Ook niet al die ontwerpen worden door iedereen mooi gevonden. Maar wat mij opviel was dat de website nogal rommelig is.
Zelf zou ik niet een website publiek maken op een druk bezocht forum voordat deze 'klaar' is. Hiermee bedoel ik dan dat de website niet meer rommelig overkomt (gebruik van vele lettertypes door elkaar, achtergrondkleuren die niet op plaatjes aansluiten, etc).

- - - - - - - - - - - 5 minten later ;) - - - - - - - - - - - - -

Overigens heb ik de website zojuist bekeken en het ziet er al veel beter uit. Niet mijn smaak, maar dat is niet erg, maar al wel veel meer één geheel.

Zoals ik al eerder zei: een goed initiatief! Keep up the good work!!
En dat laatste gebeurd ook meteen :)

Sander

Radja
Geregistreerd lid

Bericht door Radja » di 01 feb, 2005 23:33

Als het bedoeld is om foutieve info te corrigeren dan is mijn opmerking niet terecht, en bied ik hiervoor mijn welgemeende excuses aan.
Het kwam bij mij nog al negatief over. :oops:

Gesloten