Ik zit bij wijze van kerstverdrijf het Autovisie Jaarboek van 1991 te lezen en zo te zien staar hij daarin (zij het in zwart-wit), met overigens ook een mooi vergelijkend artikel over Giorgetto Giugiaro en Marcello Gandini, die trouwens achtereenvolgens in de leer zijn geweest bij Nuccio Bertone.Aerosmit2punt0 schreef: ↑do 22 dec, 2022 23:42Ik zou die auto servicen tijdens de lunch. Nwe banden en remblokken. Dat was niet meer nodig helaas. Groene 9000 2.3 Turbo zalmneus van AIM. Auto was een demo en stond meen ik in Autovisie voor Erik hem verbouwde. Linker achterband begaf het in de snelle lange bocht.

Leuk! Maar... nu ik dit zo lees... er is ooit, vrij kort, een TV-programma geweest met daarin een quiz. Iets zegt me dat Ruud ter Weijden de presentator was. In de eerste aflevering (nota bene!) waren er twee SAAB-liefhebbers/eigenaren die tegen elkaar 'streden' om de quiz te winnen.turbopilot schreef: ↑ma 26 dec, 2022 10:58Grappig, die jaarboeken heb ik ook nog liggen.
Vroeger de standaard, met de kerstdagen de Autovisie kerstpuzzel trachten op te lossen.
We zouden er eens 1 over saab moeten maken![]()
Dat moet hem haast zijn idd. Heb hem ook wel eens in kleur gezien, misschien Autoweek dan. Beige leder uit m'n hoofd.Ewout schreef: ↑zo 25 dec, 2022 23:28Ik zit bij wijze van kerstverdrijf het Autovisie Jaarboek van 1991 te lezen en zo te zien staar hij daarin (zij het in zwart-wit), met overigens ook een mooi vergelijkend artikel over Giorgetto Giugiaro en Marcello Gandini, die trouwens achtereenvolgens in de leer zijn geweest bij Nuccio Bertone.
De 9000 in kwestie is (dan vermoedelijk) de YT-68-SH geweest, met elektrisch bediende leren stoelen, TCS, DCC en airbagstuur.
![]()