Saab groet
-
FrankM
- Geregistreerd lid
Re: Saab groet
Meestal steek ik wel even een duimpje op naar oudere en bijzondere Saabtypen....de nieuwe modellen worden inderdaad vaak geleased,door mensen die zeker niet zullen reageren op een Saabgroet 
-
Garrett
- Lid van verdienste
de NG900 rijders groeten ook regelmatig, valt me op... Zelf groet ik niet actief nee
9vd10 900's die ik tegenkom zitten 40+ vrouwen in die apathisch naar de weg turen...
-
bram
- Geregistreerd lid
oudere Saab modellen, 99- 90 en vroege 900 classic zwaaien allemaal vrolijk. OOk de nieuwere modellen maar dan wel de duurdere types, vector en aero!
meestal lieffhebbers auto's ( maar soms ook niett )
meestal lieffhebbers auto's ( maar soms ook niett )
-
John
- Geregistreerd lid
Als ik met mijn cabrio rijd, groet ik altijd de rijders van oudere (zeg voor '93) modellen. Nieuwere doe ik niet meer; krijg toch vaak geen reactie. Echter vorig jaar viel mij op dat ook de classic cabrio rijders maar weinig teruggroeten......jammer.
Wanneer ik met onze 'gewone' 900 door Apeldoorn rijd, kom ik regelmatig enkele andere classic rijders tegen. En die groeten zeer regelmatig (ook uit zichzelf). Ik blijf daarom maar volharden!
Wanneer ik met onze 'gewone' 900 door Apeldoorn rijd, kom ik regelmatig enkele andere classic rijders tegen. En die groeten zeer regelmatig (ook uit zichzelf). Ik blijf daarom maar volharden!
-
easy
- Geregistreerd lid
Vanmiddag stond ik voor het rode stoplicht te wachten, en naast mij zat een zeer lekker ding achter het stuur van een zwarte 9000 aero. Ik heb even naar haar gezwaaid en ze zwaaide glimlachend terug. 
Helaas wilde ze niet met me stoeien, getuige het feit dat ik nogal fanatiek optrok en dat zij er geen moeite voor deed om van haar plaats te komen
grtz,easy
Helaas wilde ze niet met me stoeien, getuige het feit dat ik nogal fanatiek optrok en dat zij er geen moeite voor deed om van haar plaats te komen
grtz,easy
-
ecke
- Geregistreerd lid
O jee hoop ik niet dat ik het was in die 9-5 want meestal groet ik toch wel even. Wat voor 9-5 was het? Er rijden er toch wel een stuk of 5 in wageningen rond.Hannes schreef:Vandaag ging het goed met het Saab gevoel rond Wageningen. Kwam net een 90, een 900c en een 900T16 tegen en ze zwaaiden allemaal terug. Alleen inderdaad de 9-5 die ik later tegen kwam niet.
groeten
Hannes
Mooiste wat ik wat dat betreft een keer meemaakte was op vakantie in de franse alpen eind jaren '90, op een hele smalle pas komt ons een ander 9-5 tegemoet dus onze reactie was meteen vriendelijk zwaaien, begreep die ander helemaal niks van!
-
grippen
- Geregistreerd lid
-
®oughne©k
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Naar 96 (en ouder), 99, 90, 900, 9000 groet ik praktisch altijd: ff kort hand omhoog en soms een kort groot-licht signaaltje (rij met dagrijverlichting dus dat zie je wel vrij goed). Ik krijg nog vrij regelmatig een signaal terug
Nieuwere types groet ik ook wel eens, maar dan voornamelijk de exemplaren waarvan ik verwacht dat ze door een liefhebber gereden worden (duurdere versies, goed gepoetste exemplaren, etc). Daar komt ook veeeel minder een reactie van terug. Ook wil ik nog wel eens een duimpje opsteken naar andere auto's waarvan ik het leuk vind dat ik ze op de weg tegenkom: oude Volvo's, 'echte' klassiekers van 30+ jaar oud, etc. De betere excentriekelingen die het beeld op de openbare weg opfleuren tussen alle saaie grijze middenklassers 
-
®oughne©k
- Geregistreerd lid
Laat dat je niet weerhouden om tóch te groeten. Misschien hebben ze het te druk, of zijn ze wat traag in de reactie.FrankM schreef:Meestal steek ik wel even een duimpje op naar oudere en bijzondere Saabtypen....de nieuwe modellen worden inderdaad vaak geleased,door mensen die zeker niet zullen reageren op een Saabgroet
-
DiedX
- Geregistreerd lid
-
fozwart
- Donateur (7x)

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid