SAAB & HUMOR
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: SAAB & HUMOR
Ongelofelijk knap, maar ik denk dat die gozer in de caravan ook kon sturen
-
albertk
- Donateur (3x)

Geweldig, en de Saab Solifer combinatie is ook erg leuk, mijn ouders hadden zo’n combinatie.
-
niekw
- Geregistreerd lid
Wat leuk, dat is mijn vader! Hoe kom je aan de foto, zelf ingescand? Leuk om hem hier tegen te komen, ik heb alleen de krant er nog van.
Fun fact: Het was daadwerkelijk een regenachtige dag, en de foto zou buiten gemaakt worden. Mijn vader heeft uiteindelijk nooit in de auto gezeten, maar moest binnen op een kruk doen alsof hij in de auto zat. Later werd hij erin 'gefotoshopt'. Dat was wel balen voor hem!
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
En mijn opa en moeder staan onderin de lijst! 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Saab Nederland heeft destijds een bulletin met oude advertenties uitgegeven. Ik heb er ook een. Geloof tijdens de Midden Nederland Meeting 2006 of 2007 op vliegbasis Soesterberg van medeforummer sjoerdk gekregen. Die had een hele stapel bij zich toen.
Saab had destijds echt steengoede advertenties in een stijl die tegenwoordig weer veel wordt gebruikt mijns inziens (o.a. door coolblue).
Mijn absolute favorieten gaan beide over de 9000:
"Saab komt weer met een auto die nergens op lijkt";
en
"Er is eindelijk een auto die zich kan meten met de Saab 9000.
De nieuwe Saab 9000."
Weergaloos gewoon!
Saab had destijds echt steengoede advertenties in een stijl die tegenwoordig weer veel wordt gebruikt mijns inziens (o.a. door coolblue).
Mijn absolute favorieten gaan beide over de 9000:
"Saab komt weer met een auto die nergens op lijkt";
en
"Er is eindelijk een auto die zich kan meten met de Saab 9000.
De nieuwe Saab 9000."
Weergaloos gewoon!
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Met dat laatste deden ze zichzelf te kort, heel veel dealers waren blij dat ze met de nieuwe 9000 echt een antwoord hadden op de concurrentie.
Ik heb er nooit 1 gehad, (op een onbedoeld advies van mijn broer, als je er ooit 1 gehad hebt wil je niet meer terug) maar volgens bij de beste saab ooit gebouwd
Ik heb er nooit 1 gehad, (op een onbedoeld advies van mijn broer, als je er ooit 1 gehad hebt wil je niet meer terug) maar volgens bij de beste saab ooit gebouwd
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Prachtig verhaal!niekw schreef: ↑ma 29 mar, 2021 21:53Wat leuk, dat is mijn vader! Hoe kom je aan de foto, zelf ingescand? Leuk om hem hier tegen te komen, ik heb alleen de krant er nog van.
Fun fact: Het was daadwerkelijk een regenachtige dag, en de foto zou buiten gemaakt worden. Mijn vader heeft uiteindelijk nooit in de auto gezeten, maar moest binnen op een kruk doen alsof hij in de auto zat. Later werd hij erin 'gefotoshopt'. Dat was wel balen voor hem!
-
davidd
- Donateur

Humor is subjectief, maar Brigitte Kaandorp had in 1992 al een mening over Saab-rijders...
(2:25 - 3:05 voor de mensen zonder tijd te veel)
(2:25 - 3:05 voor de mensen zonder tijd te veel)
-
collega
- Donateur (3x)

Kunnen we dit onderzoeken in het topic Saabs en mannen?
Of zijn de foto's daar wel op het blik, maar niet op dé blik gericht
Of zijn de foto's daar wel op het blik, maar niet op dé blik gericht
-
coppe218
- Donateur (3x)

Je moet het wel in perspectief zetten. Tegenwoordig is een Saab Turbo vooral aandoenlijk....