Automerk verraadt hobby's

Allerlei algemene Saab onderwerpen.

Het door de onderzoekers gemaakte standaardprofiel (zie quote) van de Saabrijder voldoet voor mij voor:

alle 8 punten
1
1%
7 van de 8 punten
2
2%
6 van de 8 punten
10
10%
5 van de 8 punten
8
8%
4 van de 8 punten
14
14%
3 van de 8 punten
13
13%
2 van de 8 punten
28
27%
1 van de 8 punten
14
14%
komt op geen enkel punt overeen
13
13%

Totaal aantal stemmen: 103

martin1970
Geregistreerd lid

Bericht door martin1970 » zo 18 sep, 2005 10:41

-tuinieren; heb een tuin van 353 viekante metertjes.....zal wel moeten dus, maar om het nu een hobbie te noemen!!!!!! Noodzakelijk kwaad is een betere omschrijving
-wijnen: voordat ik commentaar ga krijgen; ik drink al weinig alcohol, maar wijnen typeer ik het liefst als zure zooi....niet te drinken dus(persoonlijke mening)....doe mij maar een vruchtensapje!!!!!!
-skieen: heb wel iets beters te doen dan mijn benen te breken!!!!! Moet er wel bij zeggen dat ik het ook nooit geprobeert heb, dus wie weet......ooit eens een andere mening????
-Klassiek: kan ik zeer zeker wel waarderen, maar andere soorten muziek hebben mijn voorkeur zoals Bruce Springsteen, Phil Collins, Queen.....
-Albert Heyn: Kom er regelmatig, om de dood eenvoudige reden dat die winkel het dichtst in de buurt is(ca. 100 meter)....kom ook relmatig bij de ALDI, Edah.....e.d. Ligt eraan waar de aanbiedingen zijn
ABN-AMRO: al 25 jaar de Postbank. Bevalt prima, dus zal niet veranderen
-Telegraaf/NRC: Ik blijf op de hoogte door teletekst, Internet...e.d lees dus geen kranten

Ik ben dus absoluut geen typische SAAB-rijder; verkoop hem er echter niet voor...heb wel iets beters te doen

Plaats reactie