Lian,sb129h schreef:En wat heb jij daar Mark, witte Saab in je avatar?
Da's mn dienstauto, alleen als ik 'in her majesty's secret service' ben ...
Shaken, not stirred, dank u ...

Inderdaad!jelger schreef:mijn 99GL Special was wit, en met de donkergetinte ramen en zwarte accenten zag het er stoerder uit dan eenzelfde 99 in het donkerblauw (bijvoorbeeld)
een 900 in het wit in een aangeklede uitvoering staat zeker goed. geen verkeerde kleur voor een Saab.



