Wit

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » do 18 aug, 2005 23:45

sb129h schreef:En wat heb jij daar Mark, witte Saab in je avatar?
Lian,
Da's mn dienstauto, alleen als ik 'in her majesty's secret service' ben ...
Shaken, not stirred, dank u ... :wink:

Gebruikersavatar
op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » vr 19 aug, 2005 11:24

jelger schreef:mijn 99GL Special was wit, en met de donkergetinte ramen en zwarte accenten zag het er stoerder uit dan eenzelfde 99 in het donkerblauw (bijvoorbeeld)

een 900 in het wit in een aangeklede uitvoering staat zeker goed. geen verkeerde kleur voor een Saab.
Inderdaad!
Ik heb er ook zo een gehad. De witte special is mooier dan de rode.
Ik vind wit een prschtige kleur op de oudere modellen van saab- zeg maar tot de 9000.
Laatst zag ik een 9-5 estate in het wit die echt lelijk was omdat zo'n betje alles in de kleur is meegespoten.
Je kon echter wel zien dat als de dorpels en de onderste stroken van de bumpers zwart zouden zijn, het wel weer stoer is. Die witte motorkap en het dak hadden echt wel wat....

trouwens de kleur wit is minder gevoelig voor vuil dan het amethyst metallic op m'n 9000.

Gebruikersavatar
elentinos
Geregistreerd lid

Bericht door elentinos » vr 19 aug, 2005 21:52

Een witte NG900 cabrio zie je niet veel, maar ik vind het werkelijk super!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.marktplaats.nl/markt/autos/saab/16241.htm

Gebruikersavatar
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » vr 19 aug, 2005 21:56

de verhouding zwart en wit zijn mooi in balans :yinyang: - inderdaad een hele mooie auto!

Lian

Gebruikersavatar
CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » vr 19 aug, 2005 23:07

[quote="elentinos"]Een witte NG900 cabrio zie je niet veel, maar ik vind het werkelijk super!

Vind dit ook echt een super-combinatie.

En dat voor een nederlandse auto!!!!!!

Plaats reactie