Liever in witte letters dan....
Waar kun je deze sticker kopen??
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Waar kun je deze sticker kopen??
Liever in witte letters dan....
-
lars
- Donateur (2x)

Re: Waar kun je deze sticker kopen??
Er staat bodydynamics.blz onder, ik heb even snel gezocht maar kon zo snel niet vinden.
Wel een coole foto !!
Grtz,
René Lensink
Wel een coole foto !!
Grtz,
René Lensink
-
Stijn
- Geregistreerd lid
Ik weet niet zeker of ze de waarschuwingstext hebben, maar "got boost?" in elk geval wel. 
www.decaldriveway.com
www.decaldriveway.com
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Anders kan ik altijd nog dit:

Op mijn voorruit plakken
...not!

Op mijn voorruit plakken
-
Maarten
- Lid van verdienste
Onderstaande sticker kan redelijk subtiel onder de motorkap geplaatst worden. Lijkt iets meer op een originele SAAB waarschuwingssticker.

-
Garrett
- Lid van verdienste
Neem even contact op met de eigenaar van www.stickerland.nl . Hij kan deze zo voor je maken en opsturen voor een paar euro (denk aan max. 10euro).
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Als je dan ook nog even de spelfout weghaalt vóór je hem laat drukken, dan lijkt 'ie nog echter... 
Maarten schreef:Onderstaande sticker kan redelijk subtiel onder de motorkap geplaatst worden. Lijkt iets meer op een originele SAAB waarschuwingssticker.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Zeer goed gezien
.
Volgens onderstaande zou het nauwelijks op moeten vallen:
Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the wrod as a wlohe.
Volgens onderstaande zou het nauwelijks op moeten vallen:
Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the wrod as a wlohe.
-
Maarten
- Lid van verdienste
Deze stickers zijn o.a. op e-Bay (klik op deze link) te koop.Waar kun je deze stickers kopen?
-
Joshua
- Geregistreerd lid
helaas alleen verzending binnen canada en America 
-
Maarten
- Lid van verdienste
Als je ze heel graag wil kopen, dan kan je contact opnemen met BurnsSide42 op Saablink.
http://www.saablink.net/TSL/saabforum/v ... .php?t=516
Waarschijnlijk is hij wel bereid enkele stickers op te sturen naar Nederland.
http://www.saablink.net/TSL/saabforum/v ... .php?t=516
Waarschijnlijk is hij wel bereid enkele stickers op te sturen naar Nederland.