Saab op www.automening.nl

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Ewout900
Geregistreerd lid

Saab op www.automening.nl

Bericht door Ewout900 » do 22 jan, 2004 15:13

Wellicht al een bekende site: www.automening.nl. Inhoudelijk valt er echter nog wel wat op aan te merken, getuige de mening over het merk Saab van sommige bezoekers (op de site niet voorzien van de smiley's):
  • Altijd een merk met een enorm imago geweest. 8) Auto voor kakkers :shock: , vaak slechte auto's ook :?: . Tegenwoordig schijnt dat allemaal anders te zijn. :? Ik heb begrepen dat :idea: Opel die Zweedse club heeft opgekocht en dat je nu een Vectra koopt met een Saab-embleem er op :? .
  • Ik bezat ooit een Saab 900 Turbo. Niks als ellende. :x Reed geweldig, dat wel, als hij reed. Contactslot tot twee keer toe stuk. Turbo stuk, expansievat van koelvloeistof explodeerde tijdens vakantie in Parijs. Bleek een bekend probleem te zijn. Inmiddels zou het merk van Opel zijn. Kan alleen maar verbetering zijn. :evil: Ik zou er niet zo snel een meer kopen door mijn ervaring. :D Maar gek genoeg zijn er hele volksstammen gek op! :P
Wie geeft er tegengas, dames en heren!? Ik heb geen inspiratie vandaag!

http://www.automening.nl/STARTPAGINA%20AUTOMERKEN.htm
(kijk onder Saab)

Ewout.

doktorevil
Geregistreerd lid

Re: Saab op www.automening.nl

Bericht door doktorevil » do 22 jan, 2004 15:57

Ik zal eens even kijken of ik in staat ben een lofzang te beginnen. :twisted: :wink:

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » do 22 jan, 2004 18:14

Trieste site volgens mij... check hoe lelijk :shock: , kijk liever op http://www.carsurvey.org, ook niet mooi, maar tenminste wel inhoud :wink:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 22 jan, 2004 20:36

Waardeloze site..... ziet er niet uit en verrot van opzet:

Als je een reactie wilt plaatsen moet je je emailadres opgeven, daar beginnen de ellenlange ongewenste mailtjes.....

Bouwjaar wat opgegeven kan worden gaat maar tot 1993, duidelijk dat dit geen kenners zijn......

Ten derde.... en staan een beetje weining meningen op om een algemene opinie te kunnen vormen, maar goed, de meningen die je er uit gelicht hebt zijn dan wel de enige over het merk in het algemeen, maar kijk maar eens bij de rubriekjes 9-3 en 9-5, daar is het positiever, alhoewel ik daar weer eens een stukje historie in mis.... had op z'n minst nog de 9000 en de 900ng, bij moeten staan wil het een beetje volledig zijn....

Mijn mening over deze site..... waardeloos.... vergeten en niet meer aan denken!

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » do 22 jan, 2004 20:54

Gezien de opzet van de site, de 'kwaliteit' van de opmerkingen en hoe het er uitziet, zou ik niet verbaasd zijn als Ted Sluymer achter dit knutselwerkje zat...

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » vr 23 jan, 2004 13:40

deze site heeft een weing toegevoegde waarde voor het internet, van zo'n site moeten ze direct het .nl domein intrekken. knutselsite van formaat frontpage en lager.

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » vr 23 jan, 2004 19:06

B235R schreef:knutselsite van formaat frontpage en lager.
Vind mijn Frontpage-geknutsel op http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe (de oude TTE site, niet meer geupdated sinds de Tachtigjarige oorlog...) er nog steeds beter uitzien dan dit...

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » vr 23 jan, 2004 22:00

900T-R schreef:
B235R schreef:knutselsite van formaat frontpage en lager.
Vind mijn Frontpage-geknutsel op http://web.inter.nl.net/users/turbo-team-europe (de oude TTE site, niet meer geupdated sinds de Tachtigjarige oorlog...) er nog steeds beter uitzien dan dit...
Ziet er op zich wel grappig uit, in ieder geval beter dan de 'uw mening' site, plus dat het hier nog wel ergens over gaat, maar neemt niet weg dat het vooral voor 'deelnemers' een leukere site is dan voor bezoekers.

Greetz,

Dennis

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » za 24 jan, 2004 12:47

Ik heb net even reactie gegeven op www.automening.nl.
Hopelijk vind ik m'n text over een paar uur nog steeds goed, maar ja.

De site ziet er niet uit by the way :shock: .

Ruud

Plaats reactie