Brochure

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Niels
Geregistreerd lid

Brochure

Bericht door Niels » ma 15 dec, 2003 21:50

Ik heb vorige week via Autobrochures.nl een brochure besteld van de Saab 900 serie. Een 50 pagina tellende, fullcolor brochure uit '89 (net als mijn T16S) met het complete overzicht van de 900 serie erin.

Het kostte me maar €11,- incl. verzendkosten. Een goede deal als je het mij vraagt :)

Alle saab folders die daar te koop zijn staan hier

John
Geregistreerd lid

Re: Brochure

Bericht door John » di 16 dec, 2003 11:28

Niels,

klinkt goed. Is de brochure hetzelfde als het boekje dat oorspronkelijk bij de auto geleverd is, of staan er nog extra dingen in?

Staat er ook iets in van de classic cabrio? Die heb ik nml.
Ik heb eens een boekje gekregen dat bij de 900 classic hoort, maar daar staat niets in over de cabrio....
Ik heb wel een Italiaanse versie van dit boekje en daar staat wel weer wat over de cabrio in.......nu nog enige kennis van het Italiaans :)

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » di 16 dec, 2003 12:35

Het is niet het boekje wat oorsp. bij de auto zat, maar de folder die bij de gehele 900 serie hoorde. De 900 cabrio staat er inderdaad ook in.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 16 dec, 2003 13:25

ik heb nog een uitgebreid boekje over de 900 Classic. Met rode omslag

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » di 16 dec, 2003 13:45

bram schreef:ik heb nog een uitgebreid boekje over de 900 Classic. Met rode omslag
wat oorsp. bij de 900 zat?

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 16 dec, 2003 15:36

dat weet ik niet... maar zou goed kunnen niels

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » wo 17 dec, 2003 1:28

Niels schreef:Het kostte me maar €11,- incl. verzendkosten. Een goede deal als je het mij vraagt :)
11€ voor een brochuur niet veel? :shock:
Wel veel als je het mij vraagt. Ik heb zo'n 3-400 SAAB brochures liggen, en ik denk niet dat ik ooit zoveel betaald heb voor 1 st., tenzij misschien voor een zeldzamer exemplaar van 40-50 jaar geleden of een pressmap.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 17 dec, 2003 2:11

hmm, aangezien ik er 0 had liggen vond / vind ik het niet veel :D

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » wo 17 dec, 2003 13:33

Mocht je nog bepaalde brochures zoeken, laat maar iets weten, ik heb hier wel nog dubbels liggen. Voor minder dan de helft die je betaalt aan autobrochures.nl stuur ik je een 80-90's brochure naar NL.
Ik hoef daar dan ook niet aan te verdienen, en daarom geef ik meestal een voorkeur aan ruilen. Maar als je er natuurlijk 0 liggen hebt gaat dat wel moeilijker he :wink:. Voor de SAAB-liefhebber wil ik dus wel altijd een uitzondering maken.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 17 dec, 2003 13:38

Nu dus 1, maar die wil ik noh even niet kwijt :D

Als je iets over de T16S hebt dan ben ik zeker geinteresseerd!

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » wo 17 dec, 2003 13:45

Dat heb ik liggen ja...maar niet dubbel :twisted:
Ik heb dubbels liggen van de 'gewone' Turbo, de cabrio, de CD, de "i", en de algemene 900 classic brochures.

Plaats reactie