Saab zoals ie bedoelt is

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Garrett
Lid van verdienste

Re: Saab zoals ie bedoelt is

Bericht door Garrett » ma 15 dec, 2003 18:44

Joshua schreef:Rode pijl, verwijder dan gelijk even je spreukje(...als ik over de 3500 toeren kom, dan... :wink: ) Ik heb laatst een 900 16v turbo special edition etc. gezien uit 1993, die een 'ongevalletje' had gehad, had 245 aangetipt, en moest uitwijken,... is als schroot verkocht voor 105 euro :shock:
Dat gaat over sprinten met zakelijk rijdend nederland :P Ik sport niet met 900 16V's, uit principe (als je begrijpt wat ik bedoel :wink: :wink: :wink: )

laatst ging een vrachtwagen plots inhalen terwijl ik nog aan het accelereren (richting 190km/h) was :? Eerst in de ankers, ondertussen rondkijken, whop naar rechts, afrit op, vrachtwagen en overig verkeer op de afrit ingehaald, vlak voor het verdrijvingsvlak er weer op, en had nog steeds m'n snelheid behouden.... 8)

Voelde enige genântie in combinatie met het-op-je-klompen-aan-kunnen-voelen-dat-er-iemand-de-afrit-oprijdt gemixt door me heen vloeien. Maar was weer lekker.

Injectie
Moderator

Re: Saab zoals ie bedoelt is

Bericht door Injectie » ma 15 dec, 2003 18:49

FrankM schreef:Helaas gaat mijn 9000 geen 220,het is maar een 9000i :(
Mijn andere auto is gelukkig wel snel :D

Groet,frank
Mijne is ook een i-tje maar die loopt dik de teller uit. Er zijn hier wel enkele mensen die kunnen beamen dat ik redelijk goed mee kan komen. :twisted: :twisted: :twisted:

Plaats reactie