Ik heb er niet in gereden, paste er niet goed in, dus ik heb er alleen naar gekeken.
Maar de recensie in AutoWeek is idd uiterst kritisch.
1 miljoen Saab mijlen
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: 1 miljoen Saab mijlen
Van harte met je nieuwe auto! Goed dat je een VW hebt gekozen. Zou ook mijn keuze zijn, of een Renault E tech.
De waarde van je “oude” 9-5 is lastig. Een lpg auto is altijd minder courant. Ik vrees dat het een fractie is van het geld dat je in de auto hebt geïnvesteerd.
De waarde van je “oude” 9-5 is lastig. Een lpg auto is altijd minder courant. Ik vrees dat het een fractie is van het geld dat je in de auto hebt geïnvesteerd.
-
collega
- Donateur (3x)

Dank!
Dat weet ik wel zeker, van die fractie.
Het is wat de gek er voor geeft, en er lopen wel veel gekken rond op deze wereld, maar dat wil nog niet zeggen dat die allemaal Saab willen rijden...
Wat zou 'priced to sell' in dit geval zijn? 3, 4, 5?
Dat weet ik wel zeker, van die fractie.
Het is wat de gek er voor geeft, en er lopen wel veel gekken rond op deze wereld, maar dat wil nog niet zeggen dat die allemaal Saab willen rijden...
Wat zou 'priced to sell' in dit geval zijn? 3, 4, 5?
-
Saapie
- Donateur (2x)

Ik zou bij 6 beginnen. Want het is een griffin. Dat is toch best een unieke uitvoering. Audio kan je eventueel los verkopen.
Overigens zijn benzine auto’s qua waardevastheid de laatste tijd bagger. Voor mijn volvo uit 2020 krijg ik nu bij inruil al geen drol meer.
Overigens zijn benzine auto’s qua waardevastheid de laatste tijd bagger. Voor mijn volvo uit 2020 krijg ik nu bij inruil al geen drol meer.
-
collega
- Donateur (3x)

Het omgekeerde speelt ook: de VW dealer verkoopt ingeruilde elektrische en full hybrid autos binnen 5 minuten na binnenkomst. Ze worden onder z'n handen weggerukt.Saapie schreef: ↑di 05 mei, 2026 9:09Overigens zijn benzine auto’s qua waardevastheid de laatste tijd bagger. Voor mijn volvo uit 2020 krijg ik nu bij inruil al geen drol meer.
-
collega
- Donateur (3x)

-
collega
- Donateur (3x)

Helaas voor de perfecte 900 radio enthousiasten (viewtopic.php?f=4&t=50216): het is een moderne Alpine (met Boxmore speakers en subwoofer); maar wel groen uiteraard
Eronder zit een Brodit-houder voor de navi.

mooi violet amethyst (Saabkleur 258) is in de zon niet lelijk

En voor de kerst op de taart logo-adepten: (viewtopic.php?f=4&t=171045); de logo's zijn er voor het spuiten afgehaald en moeten nog opnieuw bevestigd worden. De gestileerde S naast de kentekenplaat is van Schut Car Systems.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Mooi geworden!
Ik zet zelf het spuiten van mijn 9-3 cabriolet even on hold, het zijn dure tijden