Ik had een naad die losgelaten was van de zitting van de bestuurderstoel van de 9-5. De bekleding heb ik er afgehaald en de naad is weer keurig dichtgestikt. Nu ga ik de bekleding weer vastzetten, maar die zit met van die stevige ovale ringen vast die je op moet buigen. Die weer plaatsen lukt wel maar dichtknijpen lijkt mij een vrij lastige excercitie. Zijn hier ervaringen mee? IS dit prima te doen of werkt vastzetten met tie-wraps wellicht ook net zo goed? Als ik naar de functie van die ringen kijk, zou dat namelijk nog best een goed alternatief kunnen zijn.
Verneem de ervaringen graag!
Bekleding zitting weer vastzetten
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Bekleding zitting weer vastzetten
Dat is een heel speciaal en heel handig tang. Maar heb ik ook genoeg ruimte om ze vast te klemmen? Vond de werkruimte nou niet echt overhouden 
-
busy
- Donateur (4x)

eerst achter vastzetten dan omklappen bekleding en midden vastzetten en dan omklappen naar voren. Dan onder klemmen
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Tang besteld, dit weekend maar eens proberen hoe dat gaat. Zal het resultaat delen zodra ik klaar ben!
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik heb ooit tie-wraps geprobeerd van ongeveer 4 mm breed. Die houden niet. De zwarte zijn ook minder duurzaam dan de witte. is mijn ervaring.
Er zijn tie-wraps van ergens tussen 18 en 20 mm. Die zouden langer mee moeten gaan. De vraag is: Hoe lang?
Als ze knappen, betekent dat een extra belasting van het stiksel. Dat wil je liever niet.
Overigens: Als de knappen, hoor je het en voel je het.
Er zijn tie-wraps van ergens tussen 18 en 20 mm. Die zouden langer mee moeten gaan. De vraag is: Hoe lang?
Als ze knappen, betekent dat een extra belasting van het stiksel. Dat wil je liever niet.
Overigens: Als de knappen, hoor je het en voel je het.