https://www.geenstijl.nl/5157260/koop-e ... moet/#more
Geen valide bron, wel geinig dat de 96 in dit rijtje staat. Overigens een gigantisch eikelig praatje over Saab...
96 bestempeld als investeringsobject?!
-
theun
- Donateur (3x)

Re: 96 bestempeld als investeringsobject?!
In de auto motor klassiek van januari staat ook een heel
Klein stukje over de waarde van de Saab 96. En dat je nu zo’n karretje moet kopen als je dat nog wilt omdat het nu nog kan..
Geen stijl noemt ook de kattenrug zie ik. En die is al heel snel heel duur geworden is me opgevallen..
Ik heb het idee dat de waardestijging voor klassiekers in het algemeen redelijk hard gaat op het moment. En aannemelijk lijkt me dat je dit door de pandemie kunt verklaren... mensen houden massaal geld over door gesloten horeca en negatief reisadvies. En je kunt Corona-proof prachtig genieten van een oldtimer..
Klein stukje over de waarde van de Saab 96. En dat je nu zo’n karretje moet kopen als je dat nog wilt omdat het nu nog kan..
Geen stijl noemt ook de kattenrug zie ik. En die is al heel snel heel duur geworden is me opgevallen..
Ik heb het idee dat de waardestijging voor klassiekers in het algemeen redelijk hard gaat op het moment. En aannemelijk lijkt me dat je dit door de pandemie kunt verklaren... mensen houden massaal geld over door gesloten horeca en negatief reisadvies. En je kunt Corona-proof prachtig genieten van een oldtimer..
-
gudmundje
- Donateur

zeg dat eens aan de eigenaars van Porsche 911theun schreef: ↑ma 18 jan, 2021 9:39Ik heb het idee dat de waardestijging voor klassiekers in het algemeen redelijk hard gaat op het moment.
-
mark123
- Geregistreerd lid
Ja die Porsches das gewoon niet normaal.
Over de 96's...zie maar eens een mooie kortneus of een langneus te vinden uit de vroegere bouwjaren zonder al te veel roest en in goede technische staat. Wordt (ook in Zweden en andere landen) m.i. steeds lastiger.
Over de 96's...zie maar eens een mooie kortneus of een langneus te vinden uit de vroegere bouwjaren zonder al te veel roest en in goede technische staat. Wordt (ook in Zweden en andere landen) m.i. steeds lastiger.
-
gudmundje
- Donateur

compleet geschift was het maar nu gaat het hard naar beneden, prijzen zijn afgelopen tijd met 10% gedaald.mark123 schreef: ↑ma 18 jan, 2021 15:22Ja die Porsches das gewoon niet normaal.
Ik zag er zaterdag een op de snelweg, die bleef rijden achter een strooiwagen, lekker veel pekel erover