Saab dia's 9000 & 900

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
sonett003
Geregistreerd lid

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door sonett003 » wo 25 dec, 2013 12:55

Meer dan 23 jaar in deze geweldige 9000 "bakken" gereden, als eerste en later als tweede wagen. Uiterst betrouwbaar, relatief lage km kosten, bende's ruimte en een tijdloos ontwerp. We denken met plezier aan deze Saab periode terug :wink:

Gebruikersavatar
99turbo1978
Donateur
Donateur

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door 99turbo1978 » wo 25 dec, 2013 13:09

Mooi dat dit voor het nageslacht bewaard is! Mooie platen ook!

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door gj900 » do 26 dec, 2013 0:07

Heerlijke plaatjes, dank voor het delen!

Gebruikersavatar
Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door Frans47 » do 26 dec, 2013 22:25

Geweldig! Dank voor het delen!
Rij met veel plezier in een MY93 9000. Klasbak..

Gebruikersavatar
lansen
Geregistreerd lid

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door lansen » za 28 dec, 2013 12:20

bedankt voor het delen van al dat moois.

Gebruikersavatar
Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door Cornelius » vr 03 jan, 2014 16:10

Hierbij nog wat scans van zwart-wit foto's uit de persmap uit 1987. Ik zal de link in de openingspost toevoegen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Veel kijkplezier!

Gebruikersavatar
Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door Frans47 » vr 03 jan, 2014 17:27

Wederom bedankt!!

Gebruikersavatar
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door sb129h » vr 03 jan, 2014 18:09

Geweldige foto's!

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Saab dia's 9000 & 900

Bericht door Henk-Jan » di 27 feb, 2018 15:30

Als het niet teveel werk is, vroeg ik me af of je wellicht de ZIP files uit de openingspost nog een keer zou willen updaten. Ik ben erg geboeid door de foto's en zou ze graag zelf ook op de PC willen hebben, voor de toekomst. :wink:

Plaats reactie