Saab dia's 9000 & 900
-
sonett003
- Geregistreerd lid
Re: Saab dia's 9000 & 900
Meer dan 23 jaar in deze geweldige 9000 "bakken" gereden, als eerste en later als tweede wagen. Uiterst betrouwbaar, relatief lage km kosten, bende's ruimte en een tijdloos ontwerp. We denken met plezier aan deze Saab periode terug 
-
99turbo1978
- Donateur

Re: Saab dia's 9000 & 900
Mooi dat dit voor het nageslacht bewaard is! Mooie platen ook!
-
Frans47
- Donateur (3x)

Re: Saab dia's 9000 & 900
Geweldig! Dank voor het delen!
Rij met veel plezier in een MY93 9000. Klasbak..
Rij met veel plezier in een MY93 9000. Klasbak..
-
Cornelius
- Donateur (10x)

Re: Saab dia's 9000 & 900
Hierbij nog wat scans van zwart-wit foto's uit de persmap uit 1987. Ik zal de link in de openingspost toevoegen.









Veel kijkplezier!









Veel kijkplezier!
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Saab dia's 9000 & 900
Als het niet teveel werk is, vroeg ik me af of je wellicht de ZIP files uit de openingspost nog een keer zou willen updaten. Ik ben erg geboeid door de foto's en zou ze graag zelf ook op de PC willen hebben, voor de toekomst. 

