Carbon Clean Master

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Marco251988
Donateur
Donateur

Carbon Clean Master

Bericht door Marco251988 » ma 19 feb, 2018 22:26

Ik krijg op facebook telkens een voorgesteld bericht van deze dienst, het zou zorgen voor het met waterstof reingigen van de turbo, inlaat, EGR, enz. Nu heb ik dat zelf niet nodig maar kan me voorstellen dat het voor sterk vervuilde auto’s wel eens een wereld van verschil kan maken.. Iemand hier toevallig ervaring mee? En zo ja, positief of negatief. De reacties van klanten zijn zeer positief. Er blijken schijnbaar geen nadelen aan te zijn??

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Carbon Clean Master

Bericht door jansen » do 22 feb, 2018 8:53

Er blijken schijnbaar geen nadelen aan te zijn??

Gratis???

Marco251988
Donateur
Donateur

Bericht door Marco251988 » do 22 feb, 2018 9:54

Nee dat helaas dan weer niet, 85 euro volgens mij.

NSX-345
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door NSX-345 » do 22 feb, 2018 18:09

Aardige website en mooi verhaal.
Feitelijk hebben zij gelijk als ze zeggen dat, de aanslag (Cokes) verwijderen diverse voordelen heeft. :)
Alleen hoe dit bewerkstelligd wordt stel ik mijn vraagtekens bij...

Door alleen H2 pulserend of niet pulserend toe te voegen breek je de koolstof niet mee af. (hooguit schok je het los)
Om een kraak reactie te krijgen waardoor de H2 monocul zich bind met de koolwaterstof (Cokes) en hierdoor (verzadigd) verwijdert wordt vergt wel wat meer dan die machine.

Ik plaats dit dan ook onder de noemer; 100% N2 in de autobanden of 87 % N2. :-P+

Mochten zij gelijk hebben dan graag wetenschappelijk aantonen op hun website.

Marco251988
Donateur
Donateur

Bericht door Marco251988 » do 22 feb, 2018 19:52

Dat is dus precies wat er niet bijstaat... de verhalen van klanten laten je geloven dat er een wonder heeft plaatsgevonden, maar echt aantoonbaar resultaat op de lange termijn staat er niet bij. Totaal geen garantie dat je motor geen kuren vertoond na een jaar. En aan de filmpjes te zien komt er wel echt prut uit, en ook een schone uitlaatgas.
Hij werkt vaak icm met autoclubs waar hij een dag staat. Voor die 85 euro ben je toch geneigd het is te proberen. Als het je motor zo schoon houd..

Dikketrip
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Dikketrip » do 22 feb, 2018 20:21

Vochtige lucht en wat nevel sproeien in je lucht in laat doet ook al wonderen.

Staat zat op internet over "decarbonize"

Plaats reactie