900 classic in Hamburg

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

900 classic in Hamburg

Bericht door Nick » za 08 jul, 2017 20:10

Via twitter zag ik deze SAAB 900 in Hamburg. Helaas was ze niet veilig voor de anarchisten bij de G20.
Het is toch bij de wilde ratten af wat die gasten daar uitgespookt hebben ;-|+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zit niet op facebook, maar volgens mij zijn ze in duitsland al begonnen met een hulpactie gelukkig
https://www.facebook.com/Saab-f%C3%BCr- ... cation=ufi" onclick="window.open(this.href);return false;

gudmundje
Donateur
Donateur

Re: 900 classic in Hamburg

Bericht door gudmundje » za 08 jul, 2017 22:08

Schande...links tuig...hopelijk ook in Duitsland afstraffing bij verkiezingen

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 08 jul, 2017 23:13

Vind 't altijd opmerkelijk dat links meent 'sociaal' te zijn maar dit soort acties passen daar mijns inziens niet echt bij. Volkomen kansloos. Ik ben tegen geweld, maar ik zou ze wel wat aan kunnen doen als het mijn auto was.

Tubefreak
Donateur
Donateur

Bericht door Tubefreak » zo 09 jul, 2017 11:20

;-|+

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » zo 09 jul, 2017 11:34

Extreem links is net zo achterlijk als extreem rechts, daar moet je gewoon (gematigd) links en rechts niet op gaan afrekenen.

En bij die randdebielen in Hamburg wil ik eerst nog wel eens zien wat hun achtergrond is, er zullen er ook zat bijlopen die gewoon willen rellen om het rellen.

Efraim
Geregistreerd lid

Bericht door Efraim » zo 09 jul, 2017 18:11

Churchill zei het al, "De fascisten van de toekomst zullen zich antifascisten noemen". Tuig.

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » ma 10 jul, 2017 8:19

gudmundje schreef:Schande...links tuig...hopelijk ook in Duitsland afstraffing bij verkiezingen
"Gewoon tuig", is niks links aan; ordinaire vandalen die een smoesje verzonnen hebben; is net als "rechts tuig", wat ook maar een smoes verzint om te matten. Je noemt voetbalhooligans toch ook niet links of rechts?

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » ma 24 jul, 2017 12:15

Hoe leuk is dit ? Ze hebben deze Saab opgehaald :-)

http://saabblog.net/2017/07/24/zur-fals ... schen-ort/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dabutcha76
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Dabutcha76 » ma 24 jul, 2017 13:28

Zo'n Saab is natuurlijk ruk, maar ik begreep dat dat gebivakmutste gajes in het zwart zelfs een kinderopvang had belaagd. Nou, dan ben je gewoon af - van mij hadden ze gewoon met scherp mogen schieten. Had voor de komende 50 jaar ook nog flink in de uitkeringen gescheeld, want 'jullie wetten, niet de onze' is natuurlijk niet van toepassing als er gratis geld te krijgen is. Bah. ;-|+

Goed, rant over. Wat een super idee om nog iets positiefs te doen met de restanten van dat arme Saabje!

Plaats reactie