Een SAAB 600???
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Een SAAB 600???
Peter ten Hopen is niet mijn broer. Maar ik kan het mis hebben wat betreft de bedenker van de tekst. Mijn broer werkte destijds bij De Zuil of Interpublica en hadden Saab NL als klant.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Een SAAB 600???
Ook niet geheel uit de lucht gegrepen omdat de 9000 in 1993 geen probleem had met het lopen op de uitlaatgassen van een tweetakt SAAB.shearwater schreef:....Er was toen ook nog eens een reclame waarin beweerd werd dat de uitlaatgassen van een Saab in NY schoner waren dan de inlaatlucht ter plaatse.
Zie hier
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5320672012" onclick="window.open(this.href);return false;
Super filmpje
Ps maar compleet off topic inmiddels
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

even een oude koe uit de sloot... puur qua looks wat waren nu de verschillen tussen een Lancia Delta en een Saab 600. Ik zie de lancia logos nog prijken aan de voorkant en achterklep. Enige wat anders is zijn de saab badges bij de motorkap en de badges saab lancia en 600 GLS op de klep
thats all?
(ff los van de 1500 motor + handbak en verbeterde verwarming en plaatwerk)
thats all?
(ff los van de 1500 motor + handbak en verbeterde verwarming en plaatwerk)
-
jwaterink
- Donateur (6x)

En er waren zelfs NL dealers die zooi op voorraad hadden. Ben eens bij een opruiming ergens iets tegengekomen en voor de heb gekocht.

-
GHIA
- Geregistreerd lid
Slenterend tussen de kraampjes van een oldtimerbeurs valt mijn oog dus op zo'n miniatuurtje.
Even staan twijfelen......
Ik heb niet veel met Lancia, maar als je je miniatuurcollectie zo compleet mogelijk wilt hebben.
Toch maar gekocht;
Saab Lancia GLS 1980 schaal 1:43
Fabrikant: IXO PremiumX ref: PR.0024
Uiteraard had Saab net als bij de 900SE en 9000 het eea verbeterd, maar bij deze 600 te weinig.
Bleef teveel Lancia....

Filmpje
Even staan twijfelen......
Ik heb niet veel met Lancia, maar als je je miniatuurcollectie zo compleet mogelijk wilt hebben.
Toch maar gekocht;
Saab Lancia GLS 1980 schaal 1:43
Fabrikant: IXO PremiumX ref: PR.0024
Uiteraard had Saab net als bij de 900SE en 9000 het eea verbeterd, maar bij deze 600 te weinig.
Bleef teveel Lancia....
Filmpje
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Dan wordt het dus zaak om naar de Noordermeeting te komen op 1 juli, dan kun je hem in het echt zien.
-
Schippertje
- Donateur

Saab had wel een hoop accessoires voor de 600. Spoilers, louvres etc. Een beetje de zelfde dingen als voor de 99 en 900, kon je er toch een beetje een saab van maken.
Heb ergens het accessoire boekje liggen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb ergens het accessoire boekje liggen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk