Benieuwd hoe het met mijn 'oude' auto's gaat...

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Edward9-5
Geregistreerd lid

Benieuwd hoe het met mijn 'oude' auto's gaat...

Bericht door Edward9-5 » ma 13 mar, 2017 23:09

Nu ik weer (privé) een Saab erbij heb begin ik een beetje nieuwsgierig te worden hoe het eigenlijk staat met mijn vorige Saabjes...
Voor zover ik kan checken zijn ze allemaal nog in leven, maar wellicht is er in deze levende database die Saabforum heet, iemand die bekend is met de auto's

- Mijn eerste Saab. Een cayenne-rode 2.0t uit 1999 met het kenteken 13-DP-SV
- Mijn 2e 9-5. Een zwarte Aero automaat uit 2003 met het kenteken 24-LG-LJ
- En als laatste (en degene waar ik het meest nieuwsgierig naar ben): De Classic 900 T16 uit '88 met het kenteken 44-GG-JR

Vooral nu ik binnenkort een loodsje tot mijn beschikking heb (met brug. ja ja :D ) begint het plan om een project-classic te gaan doen, weer vorm te krijgen. Het ontbreken van een goede werkplek was destijds één van de redenen om de Classic weg te doen, maar heb nu stiekum toch wel een beetje spijt, als is het ondertussen 3 jaar later.

Kortom: wellicht rijden deze wagens nu nog ergens binnen het forum rond. Ben benieuwd hoe het ze vergaat! :?:

DionHPT
Geregistreerd lid

Re: Benieuwd hoe het met mijn 'oude' auto's gaat...

Bericht door DionHPT » di 14 mar, 2017 9:25

De 13-DP-SV heb ik ooit van je gekocht en in blinde consternatie aan een KLM pilote verkocht een paar weken later. Hij werd toen door een anti Saab collega op mijn werk helemaal afgekraakt zonder echte reden. Was wel een hele goede auto in de basis. Die is uiteindelijk weer bij een klant van mij terecht gekomen. Staat inmiddels op 230k km. Hij rijdt momenteel in Hoogerheide rond!
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Edward9-5
Geregistreerd lid

Re: Benieuwd hoe het met mijn 'oude' auto's gaat...

Bericht door Edward9-5 » di 14 mar, 2017 12:16

Dat Weet ik nog Dion. Leuk!!
Die rooie tuut dus nog vrolijk rond :D

Plaats reactie