Zweedse Kentekencheck
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Zweedse Kentekencheck
http://biluppgifter.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vul het (zweedse) kenteken in en je je weet alles.
Onder "Fordondsdata" staat alles te lezen over de auto
Onder het kopje "Ägare" kun je lezen:
Hoe oud de eigenaar is, waar die woont, hoe lang die de auto heeft.
wil je meer details weten dan druk je op
"se fullständiga ägaruppgifter"
Wat voor auto,s de eigenaar nog meer heeft kom je achter door op "Se alla fordon"
Ik kende deze site niet tot vandaag. Schrik er een beetje van dat je zo eenvoudig zo veel te weten kan komen.
Bij transportstyrelsen.se kom je er ook achter maar moet je er meer voor doen en een fax hebben.
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Vul het (zweedse) kenteken in en je je weet alles.
Onder "Fordondsdata" staat alles te lezen over de auto
Onder het kopje "Ägare" kun je lezen:
Hoe oud de eigenaar is, waar die woont, hoe lang die de auto heeft.
wil je meer details weten dan druk je op
"se fullständiga ägaruppgifter"
Wat voor auto,s de eigenaar nog meer heeft kom je achter door op "Se alla fordon"
Ik kende deze site niet tot vandaag. Schrik er een beetje van dat je zo eenvoudig zo veel te weten kan komen.
Bij transportstyrelsen.se kom je er ook achter maar moet je er meer voor doen en een fax hebben.
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
timo
- Geregistreerd lid
Re: Sv: Zweedse Kentekencheck
Det var visst skrämmande enkelt, jag kände inte heller sidan.
-
ingka
- Donateur (2x)

Re: Zweedse Kentekencheck
er was vroeger ook een SMS nr waar je het kenteken naar kon SMS-en .. kreeg je alles per kerende SMS terug.
Naar ik begreep was dat met name ter bescherming van plattelandsbewoners gedaan.
Naar ik begreep was dat met name ter bescherming van plattelandsbewoners gedaan.
-
odin1899
- Donateur

Eén land naar het westen kun je de eigenaar van elk kenteken ook met naam, toenaam en woonplaats opvragen door een SMSje naar de RDW te sturen.
-
verde900
- Donateur

hier kun je ook inzage krijgen in het adres en woonplaats en in het inkomen en de betaalde belastingen van een eigenaar
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Op papier wel ja. maar hij is inmiddels toch echt gesloopt gedemonteerd.
De 9000 hebben we hier (in Nederland) bij de oudijzerboer gebracht en daar kregen we geen bewijs van dat ie gesloopt is. Bij een autosloperij krijg je die dus wel.
De papieren van de 9000 hebben we samen met de kentekenplaten naar Zweden gestuurd en aangegeven dat de Saab is gesloopt "utan intyg" en dan denk je dat het zo klaar is.
Niet dus, ze willen tocht echt een intygg en anders blijft ie nog drie jaar in het systeem staan. en dat is dus nu het geval, we kregen dus ook nieuwe auto papieren toegestuurd.
De 9000 hebben we hier (in Nederland) bij de oudijzerboer gebracht en daar kregen we geen bewijs van dat ie gesloopt is. Bij een autosloperij krijg je die dus wel.
De papieren van de 9000 hebben we samen met de kentekenplaten naar Zweden gestuurd en aangegeven dat de Saab is gesloopt "utan intyg" en dan denk je dat het zo klaar is.
Niet dus, ze willen tocht echt een intygg en anders blijft ie nog drie jaar in het systeem staan. en dat is dus nu het geval, we kregen dus ook nieuwe auto papieren toegestuurd.
-
uusikaupunki
- Geregistreerd lid
Mijn oude kenteken wordt inmiddels gebruikt voor een Thule bakkie om de tuin mee winterklaar te maken
.
MKR 291.Allebei gris.Dat dan weer wel.
MKR 291.Allebei gris.Dat dan weer wel.
-
gj900
- Donateur (9x)

Het oude kenteken van mijn 9000 (UJO425) is nu een bootanhanger 
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Deze site werkt helaas niet meer.
Zijn er nog andere mogelijkheden om kentekens te achterhalen?
Zijn er nog andere mogelijkheden om kentekens te achterhalen?
-
ingka
- Donateur (2x)

https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Thanks!
Zou deze in aanmerking komen voor het kwart tarief?
Zou deze in aanmerking komen voor het kwart tarief?
Påställt första gången i Sverige
1987-10-14
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Het oude kenteken van de vorige 9-5 van m'n pa is gedowngrade naar een Audi A6.. Jammer :p