Tholen bv stopt met Saab

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
fuga
Geregistreerd lid

Re: Tholen bv stopt met Saab

Bericht door fuga » zo 08 nov, 2015 21:55

lemmer schreef: Wie heeft er een goed adres in onze regio, of regio Rotterdam?
Auto scherpenisse in oudbeijerland

lemmer
Geregistreerd lid

Bericht door lemmer » ma 09 nov, 2015 23:19

Steve-O schreef:@lemmer: onbegrijpelijk, Haribo ?!?
Snappum niet. Bedoel je dat ik Tholen begrijp, dat is zeker, jongens hebben helaas geen opvolging. Ik heb genoeg aan mn andere ondernemingen.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » di 10 nov, 2015 10:47

lemmer schreef:Als enkel het personeel van ex Tholen aan mijn auto komt is er geen probleem, maar dat is niet zeker. De mijne komt te koop, teveel moeite op deze manier.
Serieus? Man, ik mag hopen dat je verder in het leven iets meer doorzettingsvermogen toont :lol: "Oh, C1000 is nu overgenomen door Plus? Helaas, geen boodschappen meer voor dit gezin!" ;)

Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van ;)
op schreef:Breda of Tilburg/Oisterwijk is toch niet zo ver weg?
Ik zou dat overwegen. Ik ben zelf 3 jaar lang vanuit Rotterdam naar Eersel gegaan voor Peter Heijnes. 120km enkele reis.

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » di 10 nov, 2015 11:01

Haha, die 'lemmer'.
Goeie grap natuurlijk, hier beetje onrust stoken op het forum met dit soort rare uitspraken, snap de lol er wel van :clap:

fuga
Geregistreerd lid

Bericht door fuga » di 10 nov, 2015 20:17

Niels83 schreef: Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van.
Qua onderhoud heb ik er geen ervaring mee. Ik heb het alleen genoemd omdat het om en nabij Rotterdam zit.

locutus
Geregistreerd lid

Bericht door locutus » vr 13 nov, 2015 11:21

Ik ken(de) Tholen bv en moet zeggen dat ze mij heel goed geholpen hebben toen ik veel problemen had met mijn 95 turbo van 2003 (bij Tholen gekocht). Aangezien ik niet meer in Bergen op Zoom werk ben ik 4 jaar geleden overgestapt naar TEMA in Middelburg (vlakbij mijn woonplaats) en heb er geen moment spijt van gehad. Mark Kraak, de eigenaar van TEMA, is jaren lang SAAB monteur geweest en besloot zelfstandig verder te gaan toen het wat minder ging met de dealers. Hij is heel klein begonnen maar is ondertussen verhuisd naar de Ampèreweg 58, in Middelburg en heeft daar een hele mooie bedrijfsruimte opgezet (met ondertussen twee nieuwe monteurs in dienst).

Ik weet dat Zeeland als uithoek beschouwt wordt door velen maar geloof me, je zult er geen spijt van hebben mocht je besluiten om daar een keer langs te gaan.

Spec 4
Geregistreerd lid

Bericht door Spec 4 » zo 15 nov, 2015 8:46

Hallo
Mijn naam is John en ben al 32 jaar monteur/ werkplaatschef bij Tholen bv in Bergen op Zoom.
We gaan inderdaad stoppen op 31 december 2015 maar ik ga verder bij autobedijf Kivano wat zich ook goed bereikbaar vlak bij de snelweg bevindt.
Ik zal daar in eerste instantie enkele dagen per week zijn enkel en alleen voor Saab eigenaren .
Afhankelijk van het aanbod kunnen dit meerdere dagen zijn.
Alle speciaal gereedschap en testers neem ik mee plus gebruik ik de onderdelen uit ons huidige magazijn.
Tevens blijven we gewoon Importeur van Maptun Performance met alle bijbehorende werkzaamheden.
Je kunt altijd even bellen of mailen voor verdere informatie of een afspraak naar ons huidig bedrijf.

fuga
Geregistreerd lid

Bericht door fuga » zo 15 nov, 2015 9:21

Goed nieuws op de zondagochtend John!!

iluvsanela
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door iluvsanela » zo 15 nov, 2015 11:35

Dus lemmer kan gewoon z'n Saab houden :mrgreen:

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » zo 15 nov, 2015 11:52

@iluvsanela: als je LEMMER heet dan is er maar één dealer die past.... :D

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » zo 15 nov, 2015 13:22

Ja,,, onbegrijpelijk haribo. Haha.

lemmer
Geregistreerd lid

Bericht door lemmer » do 16 jun, 2016 20:30

Twee weken geleden naar Kivano geweest met de caab voor een APK en troetelkuurtje bi jJohn.
Vriendelijk en meedenken, klant is echt koning.

Apk en nieuwe olie.

Banden achter waren kapot, dus gelijk 4 nieuwe conti's laten leggen, prijs was prima. Bij mijn BMW moet ik vaak nog eens terug naar de premium (ahum) garage omdat de stagiar a €95,--per uur het niet goed heeft gedaan.

Auto opgehaald, en hij komt er beter vandaan dat ie ging, prima servce zoals gewend bij Tholen, John weer bedankt!.

Spec 4 schreef:Hallo
Mijn naam is John en ben al 32 jaar monteur/ werkplaatschef bij Tholen bv in Bergen op Zoom.
We gaan inderdaad stoppen op 31 december 2015 maar ik ga verder bij autobedijf Kivano wat zich ook goed bereikbaar vlak bij de snelweg bevindt.
Ik zal daar in eerste instantie enkele dagen per week zijn enkel en alleen voor Saab eigenaren .
Afhankelijk van het aanbod kunnen dit meerdere dagen zijn.
Alle speciaal gereedschap en testers neem ik mee plus gebruik ik de onderdelen uit ons huidige magazijn.
Tevens blijven we gewoon Importeur van Maptun Performance met alle bijbehorende werkzaamheden.
Je kunt altijd even bellen of mailen voor verdere informatie of een afspraak naar ons huidig bedrijf.

Parallel
Geregistreerd lid

Bericht door Parallel » di 28 jun, 2016 23:35

Ik heb vorige maand mijn 9-5 bij Tholen bv laten voorzien van een Maptun stage 1. Dat kan nog steeds en is wederom goed bevallen :D

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » wo 29 jun, 2016 16:16

fuga schreef:
Niels83 schreef: Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van.
Qua onderhoud heb ik er geen ervaring mee. Ik heb het alleen genoemd omdat het om en nabij Rotterdam zit.
het begint al bij die gasten met een dikke laag stof op de auto's in de showroom, zegt toch wel iets over je service in mijn ogen.
Wat mij betreft wegblijven zoals niels ook zegt.

forkys
Geregistreerd lid

Bericht door forkys » wo 29 jun, 2016 17:29

SaabService Ommen:

http://www.saabserviceommen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel know-how, prima service. Ga ik altijd even langs uit Zwitserland.

Plaats reactie