Auto scherpenisse in oudbeijerlandlemmer schreef: Wie heeft er een goed adres in onze regio, of regio Rotterdam?
Tholen bv stopt met Saab
-
fuga
- Geregistreerd lid
Re: Tholen bv stopt met Saab
-
lemmer
- Geregistreerd lid
Snappum niet. Bedoel je dat ik Tholen begrijp, dat is zeker, jongens hebben helaas geen opvolging. Ik heb genoeg aan mn andere ondernemingen.Steve-O schreef:@lemmer: onbegrijpelijk, Haribo ?!?
-
Niels83
- Donateur (3x)

Serieus? Man, ik mag hopen dat je verder in het leven iets meer doorzettingsvermogen toontlemmer schreef:Als enkel het personeel van ex Tholen aan mijn auto komt is er geen probleem, maar dat is niet zeker. De mijne komt te koop, teveel moeite op deze manier.
Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van
Ik zou dat overwegen. Ik ben zelf 3 jaar lang vanuit Rotterdam naar Eersel gegaan voor Peter Heijnes. 120km enkele reis.op schreef:Breda of Tilburg/Oisterwijk is toch niet zo ver weg?
-
AlexJ
- Donateur

Haha, die 'lemmer'.
Goeie grap natuurlijk, hier beetje onrust stoken op het forum met dit soort rare uitspraken, snap de lol er wel van
Goeie grap natuurlijk, hier beetje onrust stoken op het forum met dit soort rare uitspraken, snap de lol er wel van
-
fuga
- Geregistreerd lid
Qua onderhoud heb ik er geen ervaring mee. Ik heb het alleen genoemd omdat het om en nabij Rotterdam zit.Niels83 schreef: Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van.
-
locutus
- Geregistreerd lid
Ik ken(de) Tholen bv en moet zeggen dat ze mij heel goed geholpen hebben toen ik veel problemen had met mijn 95 turbo van 2003 (bij Tholen gekocht). Aangezien ik niet meer in Bergen op Zoom werk ben ik 4 jaar geleden overgestapt naar TEMA in Middelburg (vlakbij mijn woonplaats) en heb er geen moment spijt van gehad. Mark Kraak, de eigenaar van TEMA, is jaren lang SAAB monteur geweest en besloot zelfstandig verder te gaan toen het wat minder ging met de dealers. Hij is heel klein begonnen maar is ondertussen verhuisd naar de Ampèreweg 58, in Middelburg en heeft daar een hele mooie bedrijfsruimte opgezet (met ondertussen twee nieuwe monteurs in dienst).
Ik weet dat Zeeland als uithoek beschouwt wordt door velen maar geloof me, je zult er geen spijt van hebben mocht je besluiten om daar een keer langs te gaan.
Ik weet dat Zeeland als uithoek beschouwt wordt door velen maar geloof me, je zult er geen spijt van hebben mocht je besluiten om daar een keer langs te gaan.
-
Spec 4
- Geregistreerd lid
Hallo
Mijn naam is John en ben al 32 jaar monteur/ werkplaatschef bij Tholen bv in Bergen op Zoom.
We gaan inderdaad stoppen op 31 december 2015 maar ik ga verder bij autobedijf Kivano wat zich ook goed bereikbaar vlak bij de snelweg bevindt.
Ik zal daar in eerste instantie enkele dagen per week zijn enkel en alleen voor Saab eigenaren .
Afhankelijk van het aanbod kunnen dit meerdere dagen zijn.
Alle speciaal gereedschap en testers neem ik mee plus gebruik ik de onderdelen uit ons huidige magazijn.
Tevens blijven we gewoon Importeur van Maptun Performance met alle bijbehorende werkzaamheden.
Je kunt altijd even bellen of mailen voor verdere informatie of een afspraak naar ons huidig bedrijf.
Mijn naam is John en ben al 32 jaar monteur/ werkplaatschef bij Tholen bv in Bergen op Zoom.
We gaan inderdaad stoppen op 31 december 2015 maar ik ga verder bij autobedijf Kivano wat zich ook goed bereikbaar vlak bij de snelweg bevindt.
Ik zal daar in eerste instantie enkele dagen per week zijn enkel en alleen voor Saab eigenaren .
Alle speciaal gereedschap en testers neem ik mee plus gebruik ik de onderdelen uit ons huidige magazijn.
Tevens blijven we gewoon Importeur van Maptun Performance met alle bijbehorende werkzaamheden.
Je kunt altijd even bellen of mailen voor verdere informatie of een afspraak naar ons huidig bedrijf.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
@iluvsanela: als je LEMMER heet dan is er maar één dealer die past.... 
-
lemmer
- Geregistreerd lid
Twee weken geleden naar Kivano geweest met de caab voor een APK en troetelkuurtje bi jJohn.
Vriendelijk en meedenken, klant is echt koning.
Apk en nieuwe olie.
Banden achter waren kapot, dus gelijk 4 nieuwe conti's laten leggen, prijs was prima. Bij mijn BMW moet ik vaak nog eens terug naar de premium (ahum) garage omdat de stagiar a €95,--per uur het niet goed heeft gedaan.
Auto opgehaald, en hij komt er beter vandaan dat ie ging, prima servce zoals gewend bij Tholen, John weer bedankt!.
Vriendelijk en meedenken, klant is echt koning.
Apk en nieuwe olie.
Banden achter waren kapot, dus gelijk 4 nieuwe conti's laten leggen, prijs was prima. Bij mijn BMW moet ik vaak nog eens terug naar de premium (ahum) garage omdat de stagiar a €95,--per uur het niet goed heeft gedaan.
Auto opgehaald, en hij komt er beter vandaan dat ie ging, prima servce zoals gewend bij Tholen, John weer bedankt!.
Spec 4 schreef:Hallo
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Ik heb vorige maand mijn 9-5 bij Tholen bv laten voorzien van een Maptun stage 1. Dat kan nog steeds en is wederom goed bevallen 
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
het begint al bij die gasten met een dikke laag stof op de auto's in de showroom, zegt toch wel iets over je service in mijn ogen.fuga schreef:Qua onderhoud heb ik er geen ervaring mee. Ik heb het alleen genoemd omdat het om en nabij Rotterdam zit.Niels83 schreef: Er zijn genoeg goede garages, het hierboven genoemde Scherpenisse is er wat mij betreft daar niet één van.
Wat mij betreft wegblijven zoals niels ook zegt.
-
forkys
- Geregistreerd lid
SaabService Ommen:
http://www.saabserviceommen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel know-how, prima service. Ga ik altijd even langs uit Zwitserland.
http://www.saabserviceommen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel know-how, prima service. Ga ik altijd even langs uit Zwitserland.