verzekering

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
mabeetje
Geregistreerd lid

verzekering

Bericht door mabeetje » wo 02 jun, 2004 22:44

Iemand goede ervaringen met een bepaalde verzekeringsmaatschappij.
Het valt me op dat veilige auto's blijkbaar niet gewaardeerd worden.
wa/casco premies ? :shock:

heeft iemand van julie goede slechte ervaringen ?
:?:
Mark

Jelmer
Geregistreerd lid

Re: verzekering

Bericht door Jelmer » wo 02 jun, 2004 22:49

Onze nieuwe is verzekerd bij de Saab verzekering.
Dat scheelde op jaarbasis bijna 300 euro.
Ik denk dat als je alleen een WA verzekering hebt dat het weinig uit zal maken. Deze verzekering dekt immers alleen jou aansprakelijkheid bij ongelukken e.d.
Bij all-risk zou het toch een aardig verschil kunnen maken.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » wo 02 jun, 2004 23:28

is dat toevallig http://www.armac-assurantien.nl/saabpolisaanvraag.htm, zat zelf aan deze te denken voor mijn 900 nl.

Sjaak
Geregistreerd lid

Bericht door Sjaak » do 03 jun, 2004 19:27

je zou hier eens rond kunnen neuzen http://www.independer.nl ze hebben een speciale test om een passende autoverzekering te sluiten.

mabeetje
Geregistreerd lid

Bericht door mabeetje » do 03 jun, 2004 23:23

Ja ja, de prijsvergelijkingen ken ik,
2 euro winst, 8 euro goedkoper, 12 euro minder duur, 250 euro minder risicos, keuzes die je vooraf kan maken.
Maar hoe zit het met (ik heb het natuurlijk nog nooit gehad) maar ik hoor zo wel eens wat, met de schadeafhandeling (financieel), want het lijkt mij zaak dat de saab en ik ook mobiel blijven.

snappen julie de vraag nog ? :shock:

Mark

Spyro
Geregistreerd lid

Bericht door Spyro » vr 04 jun, 2004 17:51

Mijn saab is verzekerd bij Volvo insurance, jaja Volvo ja, kan er ook niets aan doen dat een volvo dealer de saab te koop had aangeboden, maar die verzekering scheelde toch een hoop, iets van 300 pleuro op jaarbasis.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » vr 04 jun, 2004 20:54

Ik denk dat het heel erg met leeftijd / pk / regio te maken heeft... voor mij was Armac het goedkoopst van alle verzekeringen. 23 / 175 / randstad... niet meest gunstige combo :lol:

tikSimone
Geregistreerd lid

Bericht door tikSimone » wo 09 jun, 2004 19:58

Heb d'r all risk bij Centraal Beheer verzekerd. Premie viel me beslist niet mee (ahem, was zelfs even heel hard slikken, maar ze waren echt de goedkoopste), maar dat heb je als je in de Randstad woont, meer dan 7.500 km met die enorm mooie wagen wilt rijden en helaas nog weinig no claim hebt opgebouwd (heb te kort auto op eigen naam gehad).

Vind de afhandeling tot nu toe helemaal top. Bij schademeldingen voor andere auto's (voor m'n werk) valt me altijd op hoe snel en eenvoudig ze de zaak afwikkelen.

dennis
Geregistreerd lid

Bericht door dennis » za 12 jun, 2004 0:47

Ik heb mijn 900 uit 87 als klassieker verzekerd bij Gio (www.gio.nl)
voorwaarde is tweede auto (leaseauto geen probleem) en gelimiteerd aantal kilometers.
Verzekeren als (semi) klassieker kan vanaf een auto van 15 jaar en ouder.
De kosten bedragen in mijn geval € 82,50 per jaar bij max. 7500 km/jr.

Plaats reactie