Ik vind hem geslaagd, zeer dik door de uitlaten, kleur interieur en net wat donkerdere velgen!

Haaima staat in het onderhoudsboekje, die zal het 100% weten!Style&Co schreef:is dit een origineel NL auto of komt ie daadwerkelijk van over de plas? (snelheidsmeter is wel kms dus dat zou dan overgezet moeten zijn)

het zit in de mijne ook dus ik denk van welMark14 schreef:Vind het een hele mooi wagen en is voor de ondernemer nog fiscaal interessant ook!
Is die oranje inleg origineel Saab?

Ik vind het blauwe interieur wel wat mooier, persoonlijk wat rustiger. Als ik er daar nou ooit eentje van kan scoren..Niels83 schreef:Tsja, als je dan toch een Viggen moet, dan inderdaad met dit interieur. Heel gaaf. Ik blijf alleen vinden dat je altijd andere velgen eronder moet zetten. Origineel Viggen (Borbett) blijft er te autostijl uit zien voor mij.

Ik heb het even met iets meer gegevens nagezocht, en inderdaad: érg veel eigenaren. 9 particulieren en één zakelijke berijder... Maar dat hoeft niets te zeggen, ik was ook de 6e eigenaar van mijn cabrio en daar was weinig mis mee - die is inmiddels ook alweer bij eigenaar nummer 7 gearriveerd...Noordermeer schreef:Auto heeft alleen erg veel eigenaren gehad!
In nederland in 11 jaar tijd 2003-2014 11 eigenaren volgens de rdw!

Dat mag geen probleem zijn, je struikelt over de blauwe Viggen interieuren. Die oranje zie je echt bijna nooit. Het laatste jaar toevallig wel vaker, daarvoor was alles blauw. Maar als blauw zie je de interieuren ook wel eens per 4 maanden of zo op marktplaats staan.DylanJJ schreef:Ik vind het blauwe interieur wel wat mooier, persoonlijk wat rustiger. Als ik er daar nou ooit eentje van kan scoren..![]()