9-3 Viggen Cabriolet

Noordermeer
Geregistreerd lid

9-3 Viggen Cabriolet

Bericht door Noordermeer » ma 03 nov, 2014 10:29

http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... et-viggen/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind hem geslaagd, zeer dik door de uitlaten, kleur interieur en net wat donkerdere velgen!

Afbeelding
Afbeelding

DylanJJ
Donateur
Donateur

Re: 9-3 Viggen Cabriolet

Bericht door DylanJJ » ma 03 nov, 2014 10:49

Wauw zeg...

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » ma 03 nov, 2014 13:31

Geweldig ding, garagehouder kan er ook geen genoeg van krijgen, heeft er na het nemen van de foto's alweer 5.000 km mee gereden. :D

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » ma 03 nov, 2014 13:40

Auto heeft alleen erg veel eigenaren gehad!
In nederland in 11 jaar tijd 2003-2014 11 eigenaren volgens de rdw!

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 03 nov, 2014 13:51

fantastische stoelen zijn dat toch! Qua comfort en looks. Voor de rest ook een mooie auto trouwens

die knippers komen me wat USA voor... is dit een origineel NL auto of komt ie daadwerkelijk van over de plas? (snelheidsmeter is wel kms dus dat zou dan overgezet moeten zijn)

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » ma 03 nov, 2014 13:59

Style&Co schreef:is dit een origineel NL auto of komt ie daadwerkelijk van over de plas? (snelheidsmeter is wel kms dus dat zou dan overgezet moeten zijn)
Haaima staat in het onderhoudsboekje, die zal het 100% weten!

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » ma 03 nov, 2014 19:24

Blijft een prachtige wagen, het is dat ik al een caabje heb en twee caabjes is iets te veel van het goede is, anders wist ik het wel :oops:

JWF_Peters
Geregistreerd lid

Bericht door JWF_Peters » ma 03 nov, 2014 20:52

Staat bij ''mijn'' garage in mijn geboorte dorp. Is een mooie auto is mooie staat! Alleen de uitlaat ben ik geen fan van. Dacht dat hij uit Duitsland kwam. En hij was verlaagd (de Eibach veren hier op de foto zitten op mijn auto ;) inmiddels niet meer als het goed is. Geloof zelfs dat mijn ''oude'' onderstel er nu onderzit maar weet niet of ie dat zo gelaten heeft.

Kwa uiterlijk is hij goed en hij reed heerlijk. Zijn vrouw rijd er nu wel eens in.

Mark14
Geregistreerd lid

Bericht door Mark14 » ma 03 nov, 2014 22:49

Vind het een hele mooi wagen en is voor de ondernemer nog fiscaal interessant ook!

Is die oranje inleg origineel Saab?

sveba
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door sveba » ma 03 nov, 2014 22:59

Mark14 schreef:Vind het een hele mooi wagen en is voor de ondernemer nog fiscaal interessant ook!

Is die oranje inleg origineel Saab?
het zit in de mijne ook dus ik denk van wel

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 03 nov, 2014 23:01

Bekende Saab. Interieur is origineel Saab Viggen:

Afbeelding

Afbeelding

Foto's zijn uit 2009 tijdens 'Saabjes a/d Maas'. Dubbele uitlaat is gemonteerd door Haaima.

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » di 04 nov, 2014 12:29

Tsja, als je dan toch een Viggen moet, dan inderdaad met dit interieur. Heel gaaf. Ik blijf alleen vinden dat je altijd andere velgen eronder moet zetten. Origineel Viggen (Borbett) blijft er te autostijl uit zien voor mij.

DylanJJ
Donateur
Donateur

Bericht door DylanJJ » di 04 nov, 2014 14:42

Niels83 schreef:Tsja, als je dan toch een Viggen moet, dan inderdaad met dit interieur. Heel gaaf. Ik blijf alleen vinden dat je altijd andere velgen eronder moet zetten. Origineel Viggen (Borbett) blijft er te autostijl uit zien voor mij.
Ik vind het blauwe interieur wel wat mooier, persoonlijk wat rustiger. Als ik er daar nou ooit eentje van kan scoren.. 8) En persoonlijk vind ik de wielen wel weer wat hebben eigenlijk. Maar dan liever de Hirsch 6 spoke of een setje bbs ch :mrgreen:

MichelSchreurs
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MichelSchreurs » di 04 nov, 2014 14:50

Wat een ontzettend gave auto!
Noordermeer schreef:Auto heeft alleen erg veel eigenaren gehad!
In nederland in 11 jaar tijd 2003-2014 11 eigenaren volgens de rdw!
Ik heb het even met iets meer gegevens nagezocht, en inderdaad: érg veel eigenaren. 9 particulieren en één zakelijke berijder... Maar dat hoeft niets te zeggen, ik was ook de 6e eigenaar van mijn cabrio en daar was weinig mis mee - die is inmiddels ook alweer bij eigenaar nummer 7 gearriveerd...

Niels83
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Niels83 » di 04 nov, 2014 16:32

DylanJJ schreef:Ik vind het blauwe interieur wel wat mooier, persoonlijk wat rustiger. Als ik er daar nou ooit eentje van kan scoren.. 8)
Dat mag geen probleem zijn, je struikelt over de blauwe Viggen interieuren. Die oranje zie je echt bijna nooit. Het laatste jaar toevallig wel vaker, daarvoor was alles blauw. Maar als blauw zie je de interieuren ook wel eens per 4 maanden of zo op marktplaats staan.

Plaats reactie