Zo rijdt er toch wel een prachtige rode rond,en dan nog in de coupé-versie.Er is een ding wat voor mij te ver zou gaan: een 9-3 diesel met Viggen-kit!
Ik begrijp je afgrijzen niet zo onmiddelijk

Ik vindt de kilometers zelf niet het probleem, een auto is idd om mee te rijdenHanm schreef:Je stelt een vraag en geeft in één adem het antwoorddavidjoost schreef:Oke, maar wat is er dan precies heiligschennis aan. Er zal 40.000km per jaar mee worden gereden
We hebben het hier over één van de laatste Viggens die nog zo nieuw is als de Viggen bij Boy Heijnen, daar staat over een paar jaar meer dan 2ton opEen Viggen is voor de zonnige zondag

Hanm, wat moet hij gaan kosten? PB?De auto waar ik op doelde is die van mijzelf, niet persé te koop eigenlijk, maar ik wissel graag vaak van Saab dus wie weet Foto's staan in mijn gallerij. Het is van oorsprong een 185pk SE uit 1998, getuned met Hirsch en een Viggen intercooler. Hij staat op gele koni's en Eibach veren, heeft een Aero achterspoiler, 17inch lichtmetaal, Viggen bodykit en interieur, carbon dash, ACC, Verwarmde en electrisch verstelbare voorstoelen, klasse 3 alarm en een Vialle G3 installatie (een kleine 30000 km oud) met 5e injector om het vermogen bij te kunnen benen (werkt super, hij loopt op LPG zelfs beter hard dan op benzine), er staat nu bijna 185000 km op de teller, ik ken de historie van nieuw af, zijn leven bestond uit lange afstanden en af en toe lang stilstaan (gestald). Momenteel even een weekje logeren voor een lekkere Swissvax behandeling