Mocht je ooit twijfels over geel krijgen...

Klinkt als “to be continued”. Ben benieuwd!Het 'Mooi passende setjes bij elkaar vinden' idee kriebelt inmiddels ook stiekem weer 'n beetje.

Dankjewel Caspar. Ik laat die turbo logo's, in ieder geval voorlopig, lekker zitten. Heb deze juist altijd 't mooiste gevonden op die plek.caspar schreef: ↑di 11 aug, 2026 9:10prachtige auto. Ik zou enkel het turbo logo van de motorkap halen. Dit is niet period correct.
Blijf het altijd leuk vinden om te zien hoe mooi mijn ex Viggen erbij staat!!
Dank, dankjewel!Barten schreef: ↑di 11 aug, 2026 9:28Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Erg fraai!
Dankjewel Willem, die doorlopende kraag vind ik ook erg fraai altijd. Blij dat ik deze naar me toe heb kunnen halen. Hij heeft echt wel z'n patina hier en daar, maar ik vind 'm prachtig en laat 'm precies zoals 'ie is, mooi gebruikt oud geworden zeg maar.Style&Co schreef: ↑di 11 aug, 2026 9:30Prachtig! Geel, ONK en lage kmstand maakt deze auto heel bijzonder
Een MY92 (of later) Turbo_S (FPT) gele cabrio vind ik mooier dan eentje uit de alom geprezen Monte Carlo edition (1991). Want doorlopende spoilerkraag, nwe type facia+klepje en nwe layout tellerunit. En ook de assymmetrische aerovelgen vind ik onderhand mooier dan de rechte aero variant
Dankjewel Ewout! Leuk van jouw 900S, ook zo'n mooitje. Ze hebben er nog altijd 'n goeie neus voor daar.Ewout schreef: ↑di 11 aug, 2026 10:33Heel erg mooi!
(Mijn eucalyptus 900S was enige tijd van dezelfde familie.)
Dank, Klaas! Ja joh, 't is toch wat he.. Eerste lange rit ermee gezellig jouw kant op binnenkort en dan ff lekker 'n stukje uitwaaien samen?klaasj schreef: ↑di 11 aug, 2026 11:30Ha Haaaaaaaaa. Dat is toch weer geweldig. Mooi David. Geniet.
Dankjewel Sil! Soms komen dromen uit..silvandam schreef: ↑di 11 aug, 2026 12:49Over droomauto’s gesproken. Dit is ‘m wel zo’n beetje. Van harte!