Ik ben een tijdje terug gestart met een project om in mijn huis een simulator opstelling te bouwen om computergames mee te kunnen spelen. Nu leek mij de 9-3 Viggen stoel ideaal om hiervoor te gebruiken. Ik heb daarom ook bij mij in de buurt de bestuurders-stoel uit een Engelse 5-deurs kunnen kopen (via Ronald uit Groningen) en ben er erg blij mee.
Echter had ik een drietal vragen m.b.t. het aansluiten en bevestigen en hoop dat jullie mij kunnen helpen:
1. Daar ik een 12v Adapter zal moeten gebruiken zodat ik de stoel elektrisch kan verstellen, maar weet een van jullie toevallig ook wat de stroomsterkte is die de adapter moet leveren? De adapters die ik hier op het scherm heb staan variëren van 600mA tot 6250mA.
Ook zat ik onder de stoel te kijken en leek mij dat die grijze stekker verantwoordelijk is voor (onder andere) het elektrisch verstellen van de stoel.

2. Kunnen jullie mij echter vertellen welke punten ik op de plus en min moet aansluiten zodat ik de motortjes kan bedienen met die knoppen aan de zijkant? Ik zou niet graag niet per ongeluk de airbags stroom willen geven door teveel aansluitingen van stroom te voorzien ofzo en wil alleen maar de stoel kunnen verstellen.
3. Daarnaast vroeg ik mij af of ik de stoel zo met bouten op een plaat kan monteren of dat er een extra 'onderstel' van de auto o.i.d. nodig is. Ik heb helaas nog nooit een 9-3 van binnen bekeken en weet daarom niet hoe een Viggen stoel in de auto gemonteerd wordt.
Alvast ontzettend bedankt!!