Beste SAABliefhebbers,
Het hing al een tijdje in de lucht, maar ik heb deze kerstvakantie de knoop doorgehakt. Ik ben geen echte SAAB-man, mijn hart ligt bij Engels spul. Daarom is het tijd om afscheid te nemen!
Bedankt voor alle tips & tricks die ik de afgelopen vijf jaren mocht ontvangen.
Mocht je geinteresseerd zijn in een goed rijdende 93 met vierbak -> zie de advertenties.
Groetjes en al het beste voor 2017,
Andrys.
Tabee...
-
robert93
- Geregistreerd lid
Re: Tabee...
Grappig. Ik ben in bezit van Sunbeam Alpine S IV 1965 mar bouw nu een Saab 93 GT 750 op. Sunbeam is feitelijk te koop. Interesse, ruil???
Robert
Robert
-
sonett003
- Geregistreerd lid
Je hebt goed voor het "oudje" gezorgd. Heb je verkoop voornemen al gedeeld.....stuur me even een PB met je 06 svp
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
Hoi Rob, bedankt voor je interesse, maar nee - een Sunbeam Alpine is een bijzondere wagen maar niet voor mij.robert93 schreef:Grappig. Ik ben in bezit van Sunbeam Alpine S IV 1965 mar bouw nu een Saab 93 GT 750 op. Sunbeam is feitelijk te koop. Interesse, ruil???
Groetjes, Andrys
-
Opa Bert
- Donateur (2x)

Toe nou Andrys...
Heeft Saab destijds voor Joker al die UNF bouten en moeren plus een heuse SU benzinepomp in die 93B geschroefd!
tot ziens in de MG Car Club.
Bert
Heeft Saab destijds voor Joker al die UNF bouten en moeren plus een heuse SU benzinepomp in die 93B geschroefd!
tot ziens in de MG Car Club.
Bert