@ webmaster: mogen we weer terug?
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
@ webmaster: mogen we weer terug?
't valt me op dat het TT forum een karig aantal berichtjes heeft. Ik wil weer samen met de viertaktjes! Maar ik ben wel benieuwd hoe de andere vier bezoekers van het TT forum erover denken.
-
chef
- Geregistreerd lid
Re: @ webmaster: mogen we weer terug?
Hola, als ik wou verzuipen in de berichtenbrij had ik wel een viertakt gekocht hoor
.
TT staat al bijna een jaar onaangeroerd in een gehuurde garagebox...
Eerst op lascursus binnen 14 dagen.
Dan de garage aan mijn huis afwerken en dan...gaat het hier beginnen stuiven op het TT forum. Zet je maar al schrap.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
TT staat al bijna een jaar onaangeroerd in een gehuurde garagebox...
Eerst op lascursus binnen 14 dagen.
Dan de garage aan mijn huis afwerken en dan...gaat het hier beginnen stuiven op het TT forum. Zet je maar al schrap.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Heb zowel een V4 als TT, zou het wel jammer vinden als deze berichten opgaan in het V4 gebeuren.
Ook hier staat het TT gebeuren tijdelijk stil ivm bouw garage, vanaf dan zal ik op deze rubriek meer aktief zijn.
Ook hier staat het TT gebeuren tijdelijk stil ivm bouw garage, vanaf dan zal ik op deze rubriek meer aktief zijn.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zag gisteren op Kapaza in BE nog een leuke rode '62 te koop staan, eigenlijk leuk voor de aanvulling. Maar moeders wil eerst de keuken af en een nieuwe keuken 
-
sonett003
- Geregistreerd lid
Vanaf 30 october (najaarsmeet Eemnes) zal er meer getoond en gepost gaan worden over een TT project
dat zal "eindigen" bij een rallye in mei 2017, waarbij één of meerdere TT's een rol gaan spelen.
Vanaf begin november zullen dirk7942, areyonga en ik jullie op de hoogte houden.
Samenvoegen met de V4's??? mag, maar hoeft niet zo nodig van mij. Ik bouw wel een heel fiks opgevoerd V4
blok in een van mijn 93 TT, foei
ik weet het, maar het is zo mooi om die beemmers achterlichtjes uit
1958 te laten zien bij het verkeerslicht
dat zal "eindigen" bij een rallye in mei 2017, waarbij één of meerdere TT's een rol gaan spelen.
Vanaf begin november zullen dirk7942, areyonga en ik jullie op de hoogte houden.
Samenvoegen met de V4's??? mag, maar hoeft niet zo nodig van mij. Ik bouw wel een heel fiks opgevoerd V4
blok in een van mijn 93 TT, foei
1958 te laten zien bij het verkeerslicht
-
WIS
- Geregistreerd lid
Het TT hoofdstuk is wat mij betreft onmisbaar ook al zijn er wat minder berichten (
mijn laatste post (over lekkende tank vul opening) heb ik per ongeluk op het 4T hoofdstuk gezet. Kan dat nog worden aangepast webmaster?)
Het probleem met dit soort discussies is dat het voor een niet TT'er lijkt dat er weinig berichten zijn.
Maar als je het omkeert en als TT'er TT berichten moet gaan zoeken in het 4T hoofdstuk over TT, ben je daar veel te lang mee bezig om die berichten eruit te vissen.
Dus, laat het TT hoofdstuk alsjeblieft bestaan!
Het probleem met dit soort discussies is dat het voor een niet TT'er lijkt dat er weinig berichten zijn.
Maar als je het omkeert en als TT'er TT berichten moet gaan zoeken in het 4T hoofdstuk over TT, ben je daar veel te lang mee bezig om die berichten eruit te vissen.
Dus, laat het TT hoofdstuk alsjeblieft bestaan!
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Ik sluit me hier ook bij aan: laten we het gescheiden houden, dit maakt het makkelijker om berichten terug te vinden (de zoekfunctie werkt niet altijd).
@ Andrys: Als je de perikelen van juffrouw Doddel nu ook eens hier had geplaatst ipv enkel in een blog, dan hadden we hier iets meer te lezen gehad.
@ Andrys: Als je de perikelen van juffrouw Doddel nu ook eens hier had geplaatst ipv enkel in een blog, dan hadden we hier iets meer te lezen gehad.
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
Hehehe... krijg ik toch waar ik om vroeg: reacties.
I stand corrected. Kennelijk is de behoefte om TT te kunnen onderscheiden ('kwaliteit') groter dan de behoefte om veel te kunnen ouwehoeren ('kwantiteit')
I stand corrected. Kennelijk is de behoefte om TT te kunnen onderscheiden ('kwaliteit') groter dan de behoefte om veel te kunnen ouwehoeren ('kwantiteit')
-
WIS
- Geregistreerd lid
Vind dat je verkeerde labeltjes gebruikt.
Kwantiteit in jouw opmerking staat gelijk aan ouwehoeren, dat is niet anders bij TT dan bij 4T. Met kwaliteit zie ik niet zo'n overeenkomst, dat is niet anders dan bij alle andere typen.
Onderscheiden geeft een valse ondertoon. Het is simpel een praktische overweging. Ik zoek doorgaans TT info, een 4T zoekt 4T info, een 900 zoek 900 info, etc.
Als jij TT en 4T op een hoop wil gooien, moet ik langer zoeken.
Als ik 4T info wil zien, dan kan ik nu direct naar het 4T hoofdstuk. Wat ik overigens toch wel vaak doe hoor.
Ja de TT wordt steeds minder, net zo lang to de laatste er ook niet meer is, so what?......... (dat gaat overigens ook eens gelden voorde 4T)
Kwantiteit in jouw opmerking staat gelijk aan ouwehoeren, dat is niet anders bij TT dan bij 4T. Met kwaliteit zie ik niet zo'n overeenkomst, dat is niet anders dan bij alle andere typen.
Onderscheiden geeft een valse ondertoon. Het is simpel een praktische overweging. Ik zoek doorgaans TT info, een 4T zoekt 4T info, een 900 zoek 900 info, etc.
Als jij TT en 4T op een hoop wil gooien, moet ik langer zoeken.
Als ik 4T info wil zien, dan kan ik nu direct naar het 4T hoofdstuk. Wat ik overigens toch wel vaak doe hoor.
Ja de TT wordt steeds minder, net zo lang to de laatste er ook niet meer is, so what?......... (dat gaat overigens ook eens gelden voorde 4T)
-
Christiaan94
- Donateur

Ik denk dat er alleen maar meer TT's bij komen! Hoe vaak worden er nou pre 1966'er Saabs gesloopt, ik denk dat de import hoger ligt. Op een gegeven moment is men weer toe aan een nieuwe hobby, en voor je het weet staat er een knetterend Saabje in de garage. Ik wacht nog even, maar ooit..
-
schimmjc
- Geregistreerd lid
Ik heb me ook afgevraagd of de TT afsplitsing nog wel zin heeft maar met bovenstaande argumenten ben ik het wel eens. Zo laten dus.
-
sonett003
- Geregistreerd lid
Hoezo TT afsplitsing, de rest heeft zich van de TT afgesplitst zul je bedoelenschimmjc schreef:Ik heb me ook afgevraagd of de TT afsplitsing nog wel zin heeft .
Keep the strokers running!!!