Gezocht foto's van 95 <-----------------
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Gezocht foto's van 95
Waar staan de foto's van de 95s die je al hebt?
(Je kunt beter geen e-mail adres in een bericht zetten, staat al in je profiel...)
(Je kunt beter geen e-mail adres in een bericht zetten, staat al in je profiel...)
-
John
- Geregistreerd lid
Re: Gezocht foto's van 95 <-----------------
hier nog 1 van 18-uj-43
http://img.geocaching.com/cache/log/lar ... babc50.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img.geocaching.com/cache/log/lar ... 4e714a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img.geocaching.com/cache/log/lar ... babc50.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img.geocaching.com/cache/log/lar ... 4e714a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Zet mij er ook maar bij: Saab 95LV4 uit 1978 kleur babyblauw, origineel NL kenteken: 20-TX-60
Oeps... hij staat wel op den Photo...
(is overigens ook te koop)
Bert
Oeps... hij staat wel op den Photo...
(is overigens ook te koop)
Bert
-
Sapphire
- Donateur (7x)

En die kleur heet Lagoon blue, de allermooiste kleur ooit geleverd buiten aquamarijn blauw! (wat mij betreft)
-
Peter Veeke
- Donateur (4x)

Dag Ron,
Hierbij twee foto's van mijn 95V4. Eentje tijdens een inspectiedag in 1998, de tweede is onlangs genomen. Datum eerste toelating 30-06-1969.
In 1996 uit Arjeplog, Zweden naar Nederland gehaald, ik heb hem in 1997 van een vriend overgenomen en een jaar of 5 mee gereden. Daarna gestald en zoetjesaan gestript. Door tijdgebrek laatste 3 jaar niks meer aan gedaan, maar deze zomer begonnen met restauratie. We zien wel hoe lang dat gaat duren. Eerste doel is technisch in orde, daarna kosmetisch. Inmiddels zijn bodemplaat, wielkasten en onderstel gerestaureerd.
mvg Peter

Hierbij twee foto's van mijn 95V4. Eentje tijdens een inspectiedag in 1998, de tweede is onlangs genomen. Datum eerste toelating 30-06-1969.
In 1996 uit Arjeplog, Zweden naar Nederland gehaald, ik heb hem in 1997 van een vriend overgenomen en een jaar of 5 mee gereden. Daarna gestald en zoetjesaan gestript. Door tijdgebrek laatste 3 jaar niks meer aan gedaan, maar deze zomer begonnen met restauratie. We zien wel hoe lang dat gaat duren. Eerste doel is technisch in orde, daarna kosmetisch. Inmiddels zijn bodemplaat, wielkasten en onderstel gerestaureerd.
mvg Peter

-
ReinO
- Donateur (2x)

Wat een prachtige galerie inmiddels !
-
Peter Veeke
- Donateur (4x)

Hoi Devil's,
De datum eerste toelating is de 'echte': 30 juni 1969. De auto heeft jaren rondgereden in Boden, nabij de Finse grens.
Kleur is zeegroen-GN6.
Hieronder de foto van mijn 95 met nog het Zweedse kenteken.

mvg Peter
De datum eerste toelating is de 'echte': 30 juni 1969. De auto heeft jaren rondgereden in Boden, nabij de Finse grens.
Kleur is zeegroen-GN6.
Hieronder de foto van mijn 95 met nog het Zweedse kenteken.

mvg Peter
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Nee, niet voor auto's die later geimporteerd zijn. Zie b.v. mijn '72 Sonett, uit de USA geimporteerd in 1994, DEA NL= 07-12-1994, DET= 30-06-1972.Peter Veeke schreef:De datum eerste toelating is de 'echte': 30 juni 1969.
-
Peter Veeke
- Donateur (4x)

Hoi Martin,
Bij mijn 95V4 staat in het RDWbestand als datum eerste toelating: 30-06-1969 en datum eerste afgifte NL:01-11-1996. Ik denk dat de RDW de DET bij gebrek aan info op het midden van 1969 gezet (30-6). Mijn broer die in Uppsala woont heeft een paar jaar geleden bij het rijksarchief daar kopieën opgevraagd van alle registratiepapieren die aan vorige eigenaren van mijn auto in Zweden zijn afgegeven. Daaruit blijkt dat de datum eerste toelating eerder lag: 17-03-1969. Zie hieronder.
mvg Peter

Bij mijn 95V4 staat in het RDWbestand als datum eerste toelating: 30-06-1969 en datum eerste afgifte NL:01-11-1996. Ik denk dat de RDW de DET bij gebrek aan info op het midden van 1969 gezet (30-6). Mijn broer die in Uppsala woont heeft een paar jaar geleden bij het rijksarchief daar kopieën opgevraagd van alle registratiepapieren die aan vorige eigenaren van mijn auto in Zweden zijn afgegeven. Daaruit blijkt dat de datum eerste toelating eerder lag: 17-03-1969. Zie hieronder.
mvg Peter

-
Ronnes
- Donateur (2x)

Deze heb ik gespot in 1990 op de internationale meeting in Luxemburg. Ik zag hem niet in je lijst staan:

-
Koekenpan
- Geregistreerd lid
De 95 is inderdaad ook echt een schoonheid.
-
sabo
- Geregistreerd lid
Ik zie de foto van de 23 TZ 51 bij jouw verzameling staan. Helaas is deze auto een jaar of 8 geleden overleden tijdens een drievoudige koprol. Erg jammer omdat hij in een aantal boeken over klassiekers stond met foto.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Zondag SCN kampeerweekend markelo, Saab 95 TT blauw van HS uit glanebrug