TT register ???

1947-1967
Blindstra
Geregistreerd lid

Re: TT register ???

Bericht door Blindstra » do 18 okt, 2012 23:12

Wat mij betreft wel een splitsing met V4. Als ik nl bijvoorbeeld naar onderdelen zoek dan kom ik een leuk topic tegen. Maar dat staat barstensvol met V4 zooi. (sorry mannen) Dan lijkt mij een aparte TT afdeling wel nuttig. Al ben ik het eens met Andrys dat versnippering op de loer ligt. (je kunt altijd weer samenvoegen over een paar jaar)

Ik denk dat de 2 takt markt groeiende is. Daarnaast zullen er steeds meer 2 takt eigenaren digitaal gaan, daar waar tot nu toe veelal de oudere garde zich hier mee bezig hield die nog wat minder op het i-net te vinden was. Iets met tijdsgeest enzo.

Just my 2c.

Kom maar op met een datum.

O ja. En schrijven jullie je niet in voor de open 2 takt rit van de Trabant club?

jota
Geregistreerd lid

Bericht door jota » vr 19 okt, 2012 7:34

Dank voor jullie reacties.
Zaterdag 24 november is voor ons mogelijk tussen 10.00 uur en uiterlijk 15.00 uur. IJs en weder dienende zoals dat zo mooi heet. Zorgen wij voor een lunch.

sonett003
Geregistreerd lid

Bericht door sonett003 » vr 19 okt, 2012 8:50

Ik zal er zijn met een TT Sonett en een 93B !!

Keep the strokers rolling!!!

schimmjc
Geregistreerd lid

Bericht door schimmjc » vr 19 okt, 2012 15:02

Leuk!
Ik probeer met m'n TT te komen maar als die nog niet rijklaar is dan kom ik wel met een gewone auto.

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » vr 19 okt, 2012 16:03

Datum staat in de agenda! (neem ik je bobine ook mee :oops: )

Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Bericht door Andrys Posthuma » vr 19 okt, 2012 18:46

De 24ste staat genoteerd. Gezellig! :D

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » vr 19 okt, 2012 19:30

Allereerst de bijeenkomst op 24 nov, daar ben ik bij :D

Verder zijn er nu 3 onderwerpen in dit topic besproken: TT register, aparte TT sub categorie in het forum en de TT bijeenkomst.

Het lijk er op dat de/een bijeenkomst voor de huidige TT rijders eigenlijk boven aan het lijstje van doelen voor de TT register staat. Wat eerlijk gezegd ook mij het meeste voor ogen staat, lekker met soortgenoten over TT bezig zijn.

Wat is dan eigenlijk het doel van het TT register, was ook de vraag in de eerst post van dit topic. :-S+

Hebben we het doel bereikt voordat het register actief is?

Gezien de reacties in dit topic door een klein groepje, vraag ik mij af of we moeite moeten stoppen in een register of dat we niet beter onze energie kunnen stoppen in bijeenkomsten met gewenste onderwerpen en daar voor gaan.

Als dat gaat lopen, registreren zich van zelf wel meer TT rijders ........

Nou dat zijn een beetje de overwegingen die me bezig houden en stel voor om de doelstelling van het register nog eens te overdenken en daar op 24 nov op terug te komen en kijken wat we nou eigelijk willen bereiken :O: :O:

Wim

Roel.Valkema
Geregistreerd lid

Bericht door Roel.Valkema » za 20 okt, 2012 13:36

In het overzicht is de AG-62-23 opgenomen zonder kleur: de auto is groen gespoten
(de harde groene kleur van de Saab 99)
en bevindt zich in Roden en is nog goed rijdend.

thales
Geregistreerd lid

Bericht door thales » za 20 okt, 2012 21:36

Ik kom 24 nov. naar de TT-bijeenkomst met mijn 92b.

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » zo 21 okt, 2012 21:56

Ik weet niet of het noodzakelijk is, maar moeten we voor de 24e niet een apart topic maken in de daarvoor bedoelde categorie? Lijkt me ook voor de gastheer van belang of hij al dan niet meer volk wil ontvangen :| Tis maar een idee :)

WIS
Geregistreerd lid

Bericht door WIS » zo 21 okt, 2012 22:32

@blindstra
Heb ik al met Jota overgehad en met zijn ok een link in het meeting topic gezet.
Bedankt voor je opmerking

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » vr 26 okt, 2012 18:37

als jullie net zo fanatiek worden als de 90 club, met net zo veel ondersteuning van de sf leden is het hele leuke aanvulling :wow:
misschien in een later stadium eens 1 van de heren uitnodigen over een website :idea:

lenyenboudewijn
Geregistreerd lid

Bericht door lenyenboudewijn » zo 10 feb, 2013 20:24

Het lijkt mij leuk, om wat extra aandacht te krijgen voor de 2 takt shortnose.
Met de restauratie moet ik nog beginnen . Het kenteken is Dl-50-07, hier rijdt ik regelmatig in en is weer apk gekeurd tot september 2014. In het rdw lijstje zag ik de DL-50-09 ook een witte 64,er.
Verder heb ik nog een witte 64,er maar die is nog niet ingevoerd. Ik weet nog niet met welke ik ga beginnen. In ieder geval nog een erbij voor de telling.

Zal proberen wat foto,s te maken en ze op de site te zetten

groeten,

boudewijn

Plaats reactie