Catering tijdens Outside Saab NL

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
inactief
Geregistreerd lid
Berichten: 4681
Lid geworden op: zo 19 nov, 2006 13:16
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Catering tijdens Outside Saab NL

Bericht door inactief » vr 20 jan, 2012 14:01

Wij hebben even zitten kijken naar de catering, ik denk om een uur of half 3.
De rijen ontmoedigden ons tot het consumeren.
Ook wij misten de puntzakken friet enz. maar achteraf lullen is makkelijk, dus het was allemaal prima geregeld voor het grote aantal mensen!
Echter, de kans lag er om meer te verkopen.

Te-Jo
Geregistreerd lid
Berichten: 2098
Lid geworden op: di 16 sep, 2008 19:12
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Catering tijdens Outside Saab NL

Bericht door Te-Jo » vr 20 jan, 2012 14:34

Te-Jo schreef:
tijdens de speech koffie gehaald - 4 personen voor mijn, jammer dat het eten al uitverkocht was

SB153B schreef
Vreemd! Een half uurtje na de speech was er nog eten in overvloed, misschien de goedkoopste bollen (die eerder op de dag heerlijk vers en knapperig smaakten) niet meer maar nog lekkere betaalbaarbare alternatieve genoeg verkrijgbaar waarvan acte.



het is wat de dame zei na dat ik het gevraagd had met het bestellen van de koffie, is dit niet zo kan ik daar nu weinig aan doen :?


dat "acte" mag je weg laten :-S+

Gebruikersavatar
gfgf
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 4727
Lid geworden op: di 03 apr, 2007 23:14
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: Catering tijdens Outside Saab NL

Bericht door gfgf » vr 20 jan, 2012 15:04

Kvond het goed geregeld, lange maar snelle rijen en voldoende ruimte. Helaas geen melk voor de kleine die dat niet trok helaas. Moet je eens aan een Italiaan proberen uit te leggen dat je in Nederland wel cappucino en chocomel kunt krijgen maar geen melk. :lol:
"To get back my youth I would do anything in the world, except take exercise, get up early, or be respectable." (Oscar Wilde)
9-3 SS Vector 1.8t aut hirsch '03 | MB S210 E430T '98 Joop | MB W213 E220d '16 Karl | MB W126 280SE '82 Henk

Plaats reactie