Donatie
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Re: Donatie
Er komt ook op de dag zelf een fooienpot te staan.
Geen dank, geen hulde, geen liever eengulden euro 
Geen dank, geen hulde, geen liever een
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Weet je hoe zwaar al die muntjes worden ?
Liever briefgeld
Liever briefgeld
-
9900
- Donateur

En dan heb je ook nog diegene die via de bank het hebben overgemaakt, wat is daar de status van?aZuL2001 schreef:Jullie "schopjes" hebben wel effect
Paypal saldo is gestegen tot €810.-.
Dank dank dank![]()
-
ingka
- Donateur (2x)

Like!
friend request via 10 euro on your bank account
well done!
friend request via 10 euro on your bank account
well done!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Laat de organisatie na vandaag wel even weten of er nog kosten zijn die betaald moeten worden? Naar mijn mening kan iedereen daar best een steentje aan bijdragen.
Als elke persoon die vandaag aanwezig was gewoon 5 of 10 euro (ge) doneert (heeft) zal het wel goed komen...
Als elke persoon die vandaag aanwezig was gewoon 5 of 10 euro (ge) doneert (heeft) zal het wel goed komen...
-
Non-Turbo
- Geregistreerd lid
Maar zijn jullie nu financieel rond (inclusief sigaretten en alcohol
) of dreigt er een Griekse vorm van begrotingsafwijking? Laat het weten, dan wordt er (i.i.g. door mij) bijgestort!!!
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Ik hoop dat er genoeg in zit voor een lekker diner met de organisatie. Als iedereen er een eurootje in gedaan heeft kan je al flink eten 
Bedankt
Bedankt
-
millerman
- Donateur (3x)

Volgens mij kunnen we e.e.a. wel rondbrijen nu. Ontzettend bedankt voor jullie bijdragen!
-
1001760
- Donateur (2x)

Wat gebeurt er met een eventueel overschot?millerman schreef:Volgens mij kunnen we e.e.a. wel rondbrijen nu. Ontzettend bedankt voor jullie bijdragen!
Uiteraard na aftrek welverdiend diner voor de organisatie
-
millerman
- Donateur (3x)

Daar zoeken we een goed doel voor en zullen we uiteraard hier laten weten. We gaan vandaag beginnen met de 'nazorg'. Daaronder valt het tellen van alle centen aan de ene kant en facturen aan de andere kant 
-
obelix
- Geregistreerd lid
Bieden op een auto uit het museum ?millerman schreef:Daar zoeken we een goed doel voor en zullen we uiteraard hier laten weten.
Zonde dat die verkocht dreigen te worden