saab 9-4X
-
Jack77
- Geregistreerd lid
Re: saab 9-4X
ik zou er geen moeite mee hebben als iemand die voor mijn deur neer zou zetten hoor 
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Ik denk dat het een auto is die je na verloop van tijd steeds mooier gaat vinden, zoals veel Saabs. Met de ontwikkeling van de elektromotoren komen de verantwoorde combinaties wel op de markt. De meeste Amerikanen willen simpelweg geen kleine motoren, tenzij ze een modedingetje voor de sterren vinden, zoals de Prius. Zoveel zie je die niet in een grote stad rijden, althans niet in DC.
-
jelger
- Geregistreerd lid
In San Francisco reden er in 2004 al betrekkelijk veel van rond, de Honday Insight (dat oudere model) zag je ook geregeld.
-
Gijselhart
- Geregistreerd lid
Het viel me op tijdens het spelen met de configurator op de SAAB site dat er best veel kleuren goed staan bij de 9-4X. Toch zou ik gaan voor 'birch white' of 'moorland matallic'!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0sKENuYb7r0[/youtube]
-
cavok
- Donateur

Wanneer "krijgt" DJ er eentje? Ben benieuwd naar een paar foto's in het wild, anders dan de PR foto's van SAAB..
-
Mikey
- Lid van verdienste
Niet eerder dan dat ie hier al bij de dealers geintroduceerd is lijkt me...
hoe dan ook; wachten duurt wel lang...
hoe dan ook; wachten duurt wel lang...
-
harteman
- Donateur

Sociaal Uiterst Verwerpelijk, of er nu Saab op staat of niet.
Een Estate is vaak praktischer en lichter, dus zuiniger. En de gemiddelde SUV rijder (uiteraard met name de Audi rijder) denkt dat hij zijn auto overal mag parkeren.
Wat tevens opvalt is dat een SUV-rijder vaak geen geld (of hersens die weten hoe het werkt) heeft voor een simpele Bluetooth handsfree set. 90% van de SUV rijders zit niet-handsfree te bellen.
Zo genoeg ongenoegen en frustratie geuit nu.
Maar had voor mij niet gehoeven dussss....
Groet,
Harteman
Een Estate is vaak praktischer en lichter, dus zuiniger. En de gemiddelde SUV rijder (uiteraard met name de Audi rijder) denkt dat hij zijn auto overal mag parkeren.
Wat tevens opvalt is dat een SUV-rijder vaak geen geld (of hersens die weten hoe het werkt) heeft voor een simpele Bluetooth handsfree set. 90% van de SUV rijders zit niet-handsfree te bellen.
Zo genoeg ongenoegen en frustratie geuit nu.
Maar had voor mij niet gehoeven dussss....
Groet,
Harteman
-
edwardk
- Geregistreerd lid
mee eens.harteman schreef:Sociaal Uiterst Verwerpelijk, of er nu Saab op staat of niet.
Het type SUV trekt een bepaald slag volk, merk onafhankelijk en veelal niet het soort waar ik me bij thuis voel als je begrijpt wat ik bedoel.
-
millerman
- Donateur (3x)

Vergeet niet dat ie primair voor de Amerikaanse markt is gemaakt. Gezien het formaat is het daar juist een bescheiden mobiel. Ooit naast bijvoorbeeld een Ford F150 of Dodge Ram gestaan?
-
edwardk
- Geregistreerd lid
ja, dan is de saab 9-4X van een bescheidener formaat.millerman schreef: Ooit naast bijvoorbeeld een Ford F150 of Dodge Ram gestaan?
-
wulf
- Geregistreerd lid
Ik had gehoopt dat ie wat groter was. Meer de afmetingen van een X5 of Q7. De Cadillac SRX ziet er wat klein uit en dat is toch dezelfde maat.