wie gaat 'm redden
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 383
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
wie gaat 'm redden
Kijk nu eens wat ik zie op marktplaats.
Een leuke/mooie 95.
Zo te zien staat ie al jaren droog binnen.
Wel met werk maar een hele fraaie.
Ik heb nog 2 projectjes in de wachtrij, ik neem 'm niet.
Iemand anders ?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 1974-groen
Een leuke/mooie 95.
Zo te zien staat ie al jaren droog binnen.
Wel met werk maar een hele fraaie.
Ik heb nog 2 projectjes in de wachtrij, ik neem 'm niet.
Iemand anders ?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 1974-groen
-
MvR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3434
- Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: wie gaat 'm redden
Ik denk dat ik zaterdag eens die kant op ga...
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

- Berichten: 1847
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: wie gaat 'm redden
1974, dus vrijgesteld van APK. Kan je zo mee de weg op en nog jaren plezier van hebben 
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Subaru Outback
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13083
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: wie gaat 'm redden
Unieke Saab die bij mij altijd een gevoel van nostalgie oproept.

Keep on smiling!
-
Luud
- Donateur (8x)

- Berichten: 1203
- Lid geworden op: di 26 mei, 2015 20:40
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: wie gaat 'm redden
Staat al even te koop bij SCN: https://www.saabclub.nl/marktplaats/autos/244 Hoop dat tie een goed plekje gaat vinden.
96 V4 1500 uit 1971 sinds 2015
90 uit 1985 sinds 2017
95 V4 1700 uit 1972 sinds 2019
90 uit 1985 sinds 2017
95 V4 1700 uit 1972 sinds 2019
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3850
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: wie gaat 'm redden
En? Ben je gaan kijken, Menno? Ik ben erg nieuwsgierig naar foto's van de roest.MvR schreef: ↑do 21 mei, 2026 23:25Ik denk dat ik zaterdag eens die kant op ga...
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 383
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: wie gaat 'm redden
Haha, ik kom net thuis en denk,.. Zou Menno ook echt geweest zijn.
Ik ben ook heel benieuwd
Ik ben ook heel benieuwd
-
MvR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3434
- Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: wie gaat 'm redden
Ik ben een vrijdagmiddan en zaterdagmorgen bezig geweest met boot-onderdelen kopen, op maat maken en installeren op een zeilboot zodat mijn oudste samen met zijn teammaten zonder materiaalpech wedstrijden kan zeilen... (Echt, zelfs nu ze volwassen zijn moet je ze nog helpen...)
Dus die 95 stond even niet op mijn netvlies. Maar morgen hebben we ook een vrije dag, dus er is nog tijd. Ik zie dat de biedingen al boven de 1300 euro zijn. Ik ben benieuwd.
Dus die 95 stond even niet op mijn netvlies. Maar morgen hebben we ook een vrije dag, dus er is nog tijd. Ik zie dat de biedingen al boven de 1300 euro zijn. Ik ben benieuwd.
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
-
1001760
- Donateur (2x)

- Berichten: 3344
- Lid geworden op: vr 03 mar, 2006 0:36
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: wie gaat 'm redden
Nou, kom maar door.
Nog iemand met het warme weer in Lunteren geweest?
Nog iemand met het warme weer in Lunteren geweest?
Saab 9-5 2.3 Turbo aero Estate 04-'06 260 pk - RIP
Iets elektrisch
[size=50]ex: 900 turbo 4d '81; 900i LPG 4d '87; 900i LPG 3d '90; 900c LPG 4d '88; 900S NG 3d '94; 900 turbo 5d '92; 9-5 3.0 estate '99; 9-5 aero estate LPG '03; 9-3 SE 1.8i LPG '05, 9-3 SE 1.9 TiD '09; 9-5 1.9 TiD Estate '07[/size]
Iets elektrisch
[size=50]ex: 900 turbo 4d '81; 900i LPG 4d '87; 900i LPG 3d '90; 900c LPG 4d '88; 900S NG 3d '94; 900 turbo 5d '92; 9-5 3.0 estate '99; 9-5 aero estate LPG '03; 9-3 SE 1.8i LPG '05, 9-3 SE 1.9 TiD '09; 9-5 1.9 TiD Estate '07[/size]
-
MvR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3434
- Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: wie gaat 'm redden
Ik niet. Het bod staat al hoger dan ik er ooit voor zou willen geven. En inderdaad: mooi weer. Bootjes-weer voor mij.
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
-
willemwerkt
- Donateur (3x)

- Berichten: 383
- Lid geworden op: wo 13 jul, 2022 13:47
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: wie gaat 'm redden
Ach, ik snap wel dat niet iedereen op zo'n project zit te wachten.
Dan maar hopen dat deze mooie 95 op enig moment op dit forum verschijnt.
Fijn weekend allemaal.
Groet, Willem
Dan maar hopen dat deze mooie 95 op enig moment op dit forum verschijnt.
Fijn weekend allemaal.
Groet, Willem
-
MvR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 3434
- Lid geworden op: zo 18 nov, 2007 13:00
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: wie gaat 'm redden
Eerlijk? Ik zou 'm slopen voor de specifieke 95-onderdelen... Vandaar dat ik het bod al te hoog vind.
Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress; dient nu als voorbeeld
* 1980 Saab 96: barn-find; langzaam mee aan het werk.
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Ik dus niet.
Heb de verkoper de vraagprijs geboden, en voorgesteld het geld over te maken.
Beetje vreemde manier van verkopen.
Jammer.
Heb de verkoper de vraagprijs geboden, en voorgesteld het geld over te maken.
Beetje vreemde manier van verkopen.
Jammer.
-
francofiel
- Donateur

- Berichten: 1138
- Lid geworden op: ma 27 dec, 2010 1:59
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Wilde hij geen zaken met je doen?
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en 30 jaar professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste!
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Kennelijk niet.
Wel mail contact gehad, maar hij verblijft in buitenland.
Misschien heeft hij meer reacties gehad dan gedacht, maar het lijkt mij toch dat als je ongezien je vraagprijs kan krijgen.......
Maar de auto kan dus pas in juli bekeken/opgehaald worden.
Ik heb al een 95, dus ik wilde hem alleen voor sloop behoeden, al is €2000 +? Wel erg veel voor een sloop auto.
Wel mail contact gehad, maar hij verblijft in buitenland.
Misschien heeft hij meer reacties gehad dan gedacht, maar het lijkt mij toch dat als je ongezien je vraagprijs kan krijgen.......
Maar de auto kan dus pas in juli bekeken/opgehaald worden.
Ik heb al een 95, dus ik wilde hem alleen voor sloop behoeden, al is €2000 +? Wel erg veel voor een sloop auto.