en zo niet is er iemand die de correcte sproeierbezetting in het bezit heeft van een weber voor op een 1.7 ?
gezien de firma in Duitsland gevestigd is en ik geen Duits kan ...
als ik in m'n beste duits mail om info gaan ze waarschijnlijk denken dat ik over een Weber - barbecue bezig ben ...
weet trouwens iemand de reden dat die in de uk veel goedkoper zijn of kost de correcte sproeierbezetting dan meer of zo bij eurocarb zag ik een merkelijk groot verschil
bij die 32 36 staat er op e bay telkens bij dat die voor een pinto engine zijn van 2.0 ...
ben stilaan de kuren van die solex 32 beu gisteren zat de vlotternaald die er amper 9 maand in zit plots vast en stroomde de benzine lustig de motor erin tot ie verzoop,
toen ik hem opendeed lag de vlotterkamer op de bodem vol met kalkachtige schilfers terwijl ie 9 maand geleden ultrasoon gekuist is tot de laatste vijs uiteen is geweest en als nieuw terug gemonteerd is en ik steeds met filter voor de benzinepomp rij heb al veel gehoord over de nieuwe generatie benzine maar die kan toch geen brokjes nalaten in je reservoir ?? of tast die benzine de alu legering aan en is dat het resultaat ? de deeltjes kunnen onmogelijk door de filter geraakt zijn, daarvoor zijn ze veel te groot