1967-1980
-
Basman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Basman » zo 14 mei, 2006 23:37
Enige tijd geleden via
Anders Jensen stripes besteld voor mijn SAAB. Vandaag die er eindelijk opgeplakt. Ik vind het cool staan.
Uiteraard wat fotootjes:

foto1:Voor de stripes

foro2:Met de stripes

foto3&4:Met alles er weer op en d'r aan!

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » ma 15 mei, 2006 6:15
nice !

-
Hannes
- Forum Admin
Bericht
door Hannes » ma 15 mei, 2006 9:21
Het zijn de kleine dingen die 't doen,
Ziet er strak uit.
-
sonett
- Geregistreerd lid
Bericht
door sonett » ma 15 mei, 2006 22:42
Ziet er wel goed uit
maar de originele zie ik liever
deze heeft 3 lijnen en een SAAB vermelding in het midden

-
Basman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Basman » di 16 mei, 2006 1:16
ik heb begrepen dat die strepen met het SAAB woordmerk juist op de Sonnet moeten zitten en niet op de 96.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » di 16 mei, 2006 8:56
Basman schreef:strepen met het SAAB ...op de Sonnet, niet op de 96
Klopt, op de Sonett (S O N E T T)
en op de '79 96 jubileum;
Hoe heb je ze er strak opgekregen?
-
Manic
- Lid van verdienste
Bericht
door Manic » di 16 mei, 2006 18:28
Ik meen dat deze striping zoals deze ook op de Sonett heeft gezeten ook op een bepaalde uitvoering van de 96 zat, kan zo alleen even niet vinden welke..
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » di 16 mei, 2006 20:19
Manic schreef:..ook op een bepaalde uitvoering van de 96 zat...
Volgens Anders Jensen op de afgebeelde zilverkleurige 1975 jubileum versie en de 1700s rally versie.

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » di 16 mei, 2006 21:06
@ basman, ernstig mooie kleur die 96!
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » di 16 mei, 2006 21:09
verde900 schreef:@ basman, ernstig mooie kleur die 96!
deze bedoel je of die vw kever babyblauwe 96
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » di 16 mei, 2006 21:20
die blauwe

dan wordt ik acuut blu96

-
Basman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Basman » wo 17 mei, 2006 13:28
Klopt, op de Sonett (S O N E T T)
Hoe heb je ze er strak opgekregen?
Goed ontvetten, met een sop/water oplossing (1% Dreft, 99% water) ondergrond nat maken (zodat je nog een beetje kan corrigeren). De sticker aanbrengen en met een oude OV-Studentenkaart stukje voor stukje de plaklaag er af halen.
-
Basman
- Geregistreerd lid
Bericht
door Basman » wo 17 mei, 2006 13:33
verde900 schreef:die blauwe

dan wordt ik acuut blu96

Tenks, ik was eigenlijk niett van plan om zo lang deze SAAb te houden, maar kan bijna geen afstand meer doen van mijn "blauwtje"
@nacra 93: Zei jij nou Volkswagen Babyblauw??!!

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » wo 17 mei, 2006 15:08
Basman schreef:
@nacra 93: Zei jij nou Volkswagen Babyblauw??!!

nee ik zei "vw kever babyblauwe 96"
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Bericht
door 72sonett-III » wo 17 mei, 2006 18:17
Basman schreef:ondergrond nat maken (zodat je nog een beetje kan corrigeren).
Dus, als ik het goed begrijp, plak je die sticker dan op de natte ondergrond?
(Ik heb ook nog steeds een set Sonett strepen liggen...)