Stripes op mijn 96

1967-1980
Gebruikersavatar
Basman
Geregistreerd lid

Stripes op mijn 96

Bericht door Basman » zo 14 mei, 2006 23:37

Enige tijd geleden via Anders Jensen stripes besteld voor mijn SAAB. Vandaag die er eindelijk opgeplakt. Ik vind het cool staan. 8)

Uiteraard wat fotootjes:

Afbeelding
foto1:Voor de stripes

Afbeelding
foro2:Met de stripes

Afbeelding
foto3&4:Met alles er weer op en d'r aan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 15 mei, 2006 6:15

nice ! 8)

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 15 mei, 2006 9:21

Het zijn de kleine dingen die 't doen,

Ziet er strak uit.

Gebruikersavatar
sonett
Geregistreerd lid

Bericht door sonett » ma 15 mei, 2006 22:42

Ziet er wel goed uit
maar de originele zie ik liever
deze heeft 3 lijnen en een SAAB vermelding in het midden
Afbeelding

Gebruikersavatar
Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » di 16 mei, 2006 1:16

ik heb begrepen dat die strepen met het SAAB woordmerk juist op de Sonnet moeten zitten en niet op de 96.

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » di 16 mei, 2006 8:56

Basman schreef:strepen met het SAAB ...op de Sonnet, niet op de 96
Klopt, op de Sonett (S O N E T T) :!:

Afbeelding

en op de '79 96 jubileum;

Afbeelding

Hoe heb je ze er strak opgekregen?

Gebruikersavatar
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 16 mei, 2006 18:28

Ik meen dat deze striping zoals deze ook op de Sonett heeft gezeten ook op een bepaalde uitvoering van de 96 zat, kan zo alleen even niet vinden welke..

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » di 16 mei, 2006 20:19

Manic schreef:..ook op een bepaalde uitvoering van de 96 zat...
Volgens Anders Jensen op de afgebeelde zilverkleurige 1975 jubileum versie en de 1700s rally versie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:06

@ basman, ernstig mooie kleur die 96!

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 16 mei, 2006 21:09

verde900 schreef:@ basman, ernstig mooie kleur die 96!

Afbeelding :love:

deze bedoel je of die vw kever babyblauwe 96

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 16 mei, 2006 21:20

die blauwe :love: dan wordt ik acuut blu96 :wink:

Gebruikersavatar
Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » wo 17 mei, 2006 13:28

Klopt, op de Sonett (S O N E T T) :!:
:oops:
Hoe heb je ze er strak opgekregen?
Goed ontvetten, met een sop/water oplossing (1% Dreft, 99% water) ondergrond nat maken (zodat je nog een beetje kan corrigeren). De sticker aanbrengen en met een oude OV-Studentenkaart stukje voor stukje de plaklaag er af halen.

Gebruikersavatar
Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » wo 17 mei, 2006 13:33

verde900 schreef:die blauwe :love: dan wordt ik acuut blu96 :wink:
Tenks, ik was eigenlijk niett van plan om zo lang deze SAAb te houden, maar kan bijna geen afstand meer doen van mijn "blauwtje" :wink:




@nacra 93: Zei jij nou Volkswagen Babyblauw??!! :twisted:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 17 mei, 2006 15:08

Basman schreef:



@nacra 93: Zei jij nou Volkswagen Babyblauw??!! :twisted:


nee ik zei "vw kever babyblauwe 96"

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » wo 17 mei, 2006 18:17

Basman schreef:ondergrond nat maken (zodat je nog een beetje kan corrigeren).
Dus, als ik het goed begrijp, plak je die sticker dan op de natte ondergrond?
(Ik heb ook nog steeds een set Sonett strepen liggen...)

Plaats reactie