En die Albert blijft maar experimenteren. Hoop dat het de gewenste resultaten oplevert. 't was toch een stuk eenvoudiger geweest als ze indertijd voor "gewone" schokdempers hadden gekozen. Zal via een engelse autofan nog eens proberen of er binnen hun club nog originele nieuwe rubbers verkrijgbaar zijn.
't Is no te moai waar om yn it hok te sitten. Reedryde vergeemje !!
Armstrong arm schokbreker 95V4
-
Sadelrûker
- Geregistreerd lid
Re: Armstrong arm schokbreker 95V4
Reedrijden gaat hier nognie lukken. Heb de bussen der net op tijd onder gezet. Was al wel koud om onder de auto te liggen
De verbetering van de dempers is voor mij 1 van de meeste effecieve manieren om het weggedrag van de 95 te verbeteren. In feite zijn die arm schokbrekers prachtige dingen en instelbaar (olie + veren), alleen is het wel bewerkelijk.
Ik betwijfel of je veel opschiet met nieuwe originele rubbers. De mijne leken nog best goed, maar zijn aan de zachte kant. Ik weet niet hoe de rubbers zijn in nieuwstaat.
Ik heb bewust het profiel van de uitstulping vrij recht gehouden om er voor te zorgen dat ik de plaat flink vast kan zetten zonder te bussen in de gaten te persen tijdens het aandraaien.
De verbetering van de dempers is voor mij 1 van de meeste effecieve manieren om het weggedrag van de 95 te verbeteren. In feite zijn die arm schokbrekers prachtige dingen en instelbaar (olie + veren), alleen is het wel bewerkelijk.
Ik betwijfel of je veel opschiet met nieuwe originele rubbers. De mijne leken nog best goed, maar zijn aan de zachte kant. Ik weet niet hoe de rubbers zijn in nieuwstaat.
Ik heb bewust het profiel van de uitstulping vrij recht gehouden om er voor te zorgen dat ik de plaat flink vast kan zetten zonder te bussen in de gaten te persen tijdens het aandraaien.