Zo, hoog zomer, tijd voor de 96

Eind juni heb ik met de 9000 een rondje Noordkaap gedaan in 2 weken tijd, dus heb ik even geen tijd gehad om echt met de 96 bezig te zijn.
Nu dat allemaal achter de rug is, is de 96 weer aan de beurt
Als souvenirtje voor mezelf heb ik uit Finland een set Cibie verstralers meegenomen, 2 stuks voor de prijs waar ik er hier 1 voor kon kopen, en ja ze zijn nieuw!
Afgelopen avonden dus bezig geweest om het kabelboompje daarvoor netjes te maken, en vanavond de lampen maar eens gemonteerd op de aftermarket steuntjes van de Biltema.
Met de positie ben ik toch niet zo blij, ze moeten wat verder naar buiten wat mij betreft.
Dus ik denk dat ik met behulp van wat voorbeelden van het forum maar zelf wat ga fabriceren de komende tijd, zodat ze wat verder uit elkaar komen te staan en wellicht ook een pietsie lager als het kan. (of heeft iemand toevallig een middenstuk van de bumper liggen met al gaten boven (of onder) in?)
Ondertussen loopt en rijdt het autootje prima, moet er alleen rekening mee houden niet te snel van stapel te willen lopen, dan heeft ie nog wel eens een backfire
Misschien nog even pielen met de sproeiertjes en verdere afstelling, daar komt ook nog wat voor binnen binnenkort