Vandaag ging tot mijn grote schrik de bekleding van mijn zitting kapot. Deze blijkt toch wel erg dun geworden. Is er iemand die nog zwarte bekleding heeft of desnoods complete stoelen ?
modules.php?set_albumName=album62&id=in ... _photo.php
Stoelbekleding
-
Jengels
- Geregistreerd lid
Hoi Martien,
Ik ben momenteel bezig met de restauratie van een Saab 96 V4. Aan gezien het een rally uitvoering wordt, heb ik dus nog een compleet interieur over. Ik heb ook nog twee donor Saabs. In totaal dus 3 setjes waar je uit kunt kiezen. Misschien iets voor jouw Saab?
Voor diegene die nog meelezen en zelfs iets nodig hebben: ik heb nog vanalles liggen: interieur, plaatwerk delen, complete carrosserie, ramen, etc.
mvg
Jeroen
Ik ben momenteel bezig met de restauratie van een Saab 96 V4. Aan gezien het een rally uitvoering wordt, heb ik dus nog een compleet interieur over. Ik heb ook nog twee donor Saabs. In totaal dus 3 setjes waar je uit kunt kiezen. Misschien iets voor jouw Saab?
Voor diegene die nog meelezen en zelfs iets nodig hebben: ik heb nog vanalles liggen: interieur, plaatwerk delen, complete carrosserie, ramen, etc.
mvg
Jeroen
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Stoelbekleding
Je zou ook nog de bekleding met die van de pasagiersstoel kunnen verwisselen, die is meestal een stuk minder versleten...Martien_96V4 schreef:Vandaag ging tot mijn grote schrik de bekleding van mijn zitting kapot. ]
-
Martien_96V4
- Geregistreerd lid