Stoelbekleding

1967-1980
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martien_96V4
Geregistreerd lid

Stoelbekleding

Bericht door Martien_96V4 » zo 13 nov, 2005 19:34

Vandaag ging tot mijn grote schrik de bekleding van mijn zitting kapot. Deze blijkt toch wel erg dun geworden. Is er iemand die nog zwarte bekleding heeft of desnoods complete stoelen ?

modules.php?set_albumName=album62&id=in ... _photo.php

Gebruikersavatar
Jengels
Geregistreerd lid

Bericht door Jengels » zo 13 nov, 2005 21:20

Hoi Martien,

Ik ben momenteel bezig met de restauratie van een Saab 96 V4. Aan gezien het een rally uitvoering wordt, heb ik dus nog een compleet interieur over. Ik heb ook nog twee donor Saabs. In totaal dus 3 setjes waar je uit kunt kiezen. Misschien iets voor jouw Saab?

Voor diegene die nog meelezen en zelfs iets nodig hebben: ik heb nog vanalles liggen: interieur, plaatwerk delen, complete carrosserie, ramen, etc.

mvg

Jeroen

Gebruikersavatar
Martien_96V4
Geregistreerd lid

Bericht door Martien_96V4 » ma 14 nov, 2005 7:55

Jeroen,

Ik heb je een PB gestuurd

Martien

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » wo 16 nov, 2005 2:50

Jengels schreef: ik heb nog vanalles liggen:...
Inlaatspruitstuk met tweetraps Solex carburateur (1977-1980)?

Gebruikersavatar
Jengels
Geregistreerd lid

Bericht door Jengels » ma 21 nov, 2005 10:10

Dat heb ik helaas niet meer liggen...

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Stoelbekleding

Bericht door 72sonett-III » za 03 dec, 2005 23:15

Martien_96V4 schreef:Vandaag ging tot mijn grote schrik de bekleding van mijn zitting kapot. ]
Je zou ook nog de bekleding met die van de pasagiersstoel kunnen verwisselen, die is meestal een stuk minder versleten...

Gebruikersavatar
Martien_96V4
Geregistreerd lid

Bericht door Martien_96V4 » zo 04 dec, 2005 15:39

Inderdaad Martin, hier heb ik ook al zitten denken. Ik denk dat ik in m'n vrije weken aan het einde van het jaar dit eens ga proberen.

Plaats reactie