Maar....als ik nu de verlichting aanzet werkt alleen het stadslicht en het grootlicht. Ik heb nooit geweten dat er grootlicht op zit
96 tweetakt, alleen GROOTlicht
-
szaab
- Geregistreerd lid
96 tweetakt, alleen GROOTlicht
Na een grondige reinigings- en poetsbeurt ziet de 96 tweetakt er weer geweldig uit!
Maar....als ik nu de verlichting aanzet werkt alleen het stadslicht en het grootlicht. Ik heb nooit geweten dat er grootlicht op zit
. Zekeringen zijn goed en schoon. De lichtschakelaar kon/kan in twee standen stadslicht/dimlicht en draaien voor de teller verlichting. Iemand een idee wat dit kan zijn?
-
moprakke
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: 96 tweetakt, alleen GROOTlicht
Zit de dimschakelaar niet links op de vloer?szaab schreef:...alleen het stadslicht en het grootlicht. Ik .... De lichtschakelaar kon/kan in twee standen stadslicht/dimlicht en draaien voor de teller verlichting.
-
szaab
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
Fred.H
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Nou moe...Fred.H schreef:Ik wist ook niet waar die schakelaar voor was
Hoe dan ook... ik heb dus wel een origineel Zweeds 'Instruktionsbok' maar geen '63 96, dus als iemand belangstelling heeft ---> pb...
Ik heb ooit een andere oldtimer gehad, een 1938 Chrysler, en daar zat ook zo een dimmerschakelaar in. Ook de eerste auto van mijn vader, een 1953 Opel Olympia had zo een schakelaar en volgens mij zat ook zo iets in de VW kever.