Welke kleur geel sonett "73
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Welke kleur geel Sonett '73
Maar die in de brochure is een '72 of eerder, geen '73.
-
Hugoboekel
- Geregistreerd lid
Re: Welke kleur geel sonett "73
Beste forumleden,
Super bedankt voor al jullie behulpzame berichten. Ik ben ondertussen in contact gekomen met een aantal mensen die mij hopelijk verder kunnen helpen met mijn zoektocht.
Als ik de goede kleur gevonden heb zal ik hem nog even toevoegen aan deze thread. En als de auto gespoten is en de weg op mag zal ik er zeker wat foto's plaatsen
Mvg Hugo
Super bedankt voor al jullie behulpzame berichten. Ik ben ondertussen in contact gekomen met een aantal mensen die mij hopelijk verder kunnen helpen met mijn zoektocht.
Als ik de goede kleur gevonden heb zal ik hem nog even toevoegen aan deze thread. En als de auto gespoten is en de weg op mag zal ik er zeker wat foto's plaatsen
Mvg Hugo
-
bruises
- Donateur (2x)

Re: Welke kleur geel sonett "73
@Hugoboekel is het spuiten een beetje gelukt? Ben bezig met een Sonett II dus als jij tevreden bent over jouw spuiter, hoor ik graag wie het voor jou gedaan heeft en hoeveel het gekost heeft
Bij mij in de buurt een spuiter gevraagd en die schatte er 4500 eurp voor te moeten rekenen
Bij mij in de buurt een spuiter gevraagd en die schatte er 4500 eurp voor te moeten rekenen