Snif....daar gaat ze

1967-1980
Plaats reactie
Basman
Geregistreerd lid

Snif....daar gaat ze

Bericht door Basman » vr 03 feb, 2006 23:16

enige tijd geleden vroeg ik hier naar een vreemd geluid onder mijn linker wielkast. Op vrijdag 13 januari (ja,ja) reed ik voor mijn huis de drempel af en hoorde een krak. :cry:
Blijkt dat mijn fuseekogel zodanig was versleten dat Saab-ie door zijn linkerhoef zakte.

Afbeelding

Vandaag is ze naar de garage gegaan waar ze niet 1 maar 4 nieuwe kogels krijgt. En het was toch even slikken toen ze de bocht om ging en uit het gezicht verdween. :bluecry:

Afbeelding

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » za 04 feb, 2006 0:58

Aahhhhh. Je moet maar denken aan het feit dat ze straks veeeeel lekkerder rijdt. Wie heeft 'r trouwens gesleept

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » za 04 feb, 2006 11:07

Hoi Basman
:shock: Tsjonge, wat een pech zeg..
Aan de andere kant, wat een een geluk dat je dit gebeurde bij die lage snelheid..... (alleen de wielkastrand lijkt een beetje gedeukt)
Nu is het afscheid in ieder geval tijdelijk en het weerzien beter!

Dermate uitgesleten fusees moeten bij de APK normaliter wel aan het licht komen of je moet jaarlijks tussentijds wel heel veel kilometers wegtuffen met je oldtimer... :roll:
In het pré-APK tijdperk heb ik zulke dingen nog wel eens gezien maar daarna nooit meer. :?
Wel leuk om te zien dat die oude strijders als je 96 nog ingezet worden waarvoor ze bedoeld waren, buitenslapen en dagelijks gebruik. :wink:
Cornell

Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » zo 05 feb, 2006 16:08

marq101 schreef:Wie heeft 'r trouwens gesleept

Slaats Takel- en Bergingsservice uit Geldrop. Nette prijs, aardige mensen. En wel lachen als ze de sleutels uit het contact willen halen en de achteruit niet kunnen vinden :P

Plaats reactie