https://www.autocasion.com/coches-segun ... ef16904348
Hij oogt heel erg mooi, maar je moet er ook heel erg veel voor neertellen.
Burgos
100.400 km
33.500 €

(de sierstripjes zijn wat afgezakt)
















Misschien is het niet origineel, maar het staat 'm mijns inziens eigenlijk wel goed zo.Roel95 schreef: ↑di 12 aug, 2025 22:51Vergis ik me of zitten de strips op de zijkant niet erg laag??

Ik denk niet dat je de ac compressor bedoelt, want die zie je nl niet. Deze zit verstopt achter de motorsteun, wel aan deze zijde. Dit ac systeem is ovrigens een ander dan wat vanaf 81 gebruikt is. Dat wat je bedoelt is of de dynamo(op de motor? of het filter/expansieventiel.aan de rechterzijkant.olav schreef:Mooie spot Ewout! De clignoteurs lijken niet de witte lijntjes te hebben, verder een schitterend exemplaar! Die aircocompressor lijkt wel nieuw!

