(DE) saab 900 86 T8
-
joachiem
- Geregistreerd lid
(DE) saab 900 86 T8
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ac3&vc=Car leuke voor dat geld! stoelen zouden mij wel passen 
-
theun
- Donateur (3x)

Re: (DE) saab 900 86 T8
Ben ik gek? Ik krijg opeens een herinnering aan een topic over een Saab 900 die Amethist gespoten gaat worden?!
-
joachiem
- Geregistreerd lid
hij lijkt kwa kleur origineel.
Stoelen wel vervangen, vloerkleed is grijs/blauw dus dat pas niet echt bij de stoelen en deurpanelen/knieschot lijkt mij?
cc+airco ook aanwezig en hij start en loopt volgens de verkoper.
Mensen die zoiets zoeken zouden er zeker goed aan doen deze coupe eens te bekijken
Lijkt aardig hard ook en dan vindt ik de prijs echt heel netjes...vindt eens een 2e in deze combi voor dat geld
Stoelen wel vervangen, vloerkleed is grijs/blauw dus dat pas niet echt bij de stoelen en deurpanelen/knieschot lijkt mij?
cc+airco ook aanwezig en hij start en loopt volgens de verkoper.
Mensen die zoiets zoeken zouden er zeker goed aan doen deze coupe eens te bekijken
Lijkt aardig hard ook en dan vindt ik de prijs echt heel netjes...vindt eens een 2e in deze combi voor dat geld
-
Ewout
- Donateur (5x)

Erg leuk! In de motorruimte oogt hij Odoardo. Dan is het tapijt waarschijnlijk donkergrijs.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Hij duikt nu in Frankrijk op (zelfde prijs volgens mij):
https://www.leboncoin.fr/ad/voitures/3054742804
Saab 900 turbo intercooler 155 pk uit 1986
Walbourg • 1986 • 191000 km • Gasoline
€4.500
Hallo, bel gerust voor meer informatie. Te koop: een mooie Saab 900 turbo met 8 kleppen en een zeldzame intercooler van 155 pk. De auto heeft een zeer mooie donkerpaarse kleur. Hij komt uit een privécollectie. Hij heeft jarenlang in de opslag gestaan en is afkomstig van een verzamelaar die verschillende auto's heeft verzameld zonder ze ooit echt te gebruiken. De motor start, de versnellingsbak werkt, er wordt een complete onderhoudsbeurt uitgevoerd, inclusief olieverversing, alle filters, bougie en alle verbruiksartikelen. De carrosserie ziet er nog goed uit. Het interieur is schoon en het dashboard is in goede staat. De auto komt uit Andorra.

https://www.leboncoin.fr/ad/voitures/3054742804
Saab 900 turbo intercooler 155 pk uit 1986
Walbourg • 1986 • 191000 km • Gasoline
€4.500
Hallo, bel gerust voor meer informatie. Te koop: een mooie Saab 900 turbo met 8 kleppen en een zeldzame intercooler van 155 pk. De auto heeft een zeer mooie donkerpaarse kleur. Hij komt uit een privécollectie. Hij heeft jarenlang in de opslag gestaan en is afkomstig van een verzamelaar die verschillende auto's heeft verzameld zonder ze ooit echt te gebruiken. De motor start, de versnellingsbak werkt, er wordt een complete onderhoudsbeurt uitgevoerd, inclusief olieverversing, alle filters, bougie en alle verbruiksartikelen. De carrosserie ziet er nog goed uit. Het interieur is schoon en het dashboard is in goede staat. De auto komt uit Andorra.

-
Guido900T
- Donateur (3x)

Mooi exemplaar! (als je van paars houdt) Wel vreemd dattie na de aankoop 5000 km later alweer van de hand gedaan wordt.. 
-
Henk-Jan
- Donateur

Of het is een tweede poging van dezelfde persoon om 'm te verkopen? Hij staat niet ver van de Duitse grens en op de achtergrond zie ik "Feuerwehr Beinwil", wat dan weer in Zwitserland is. Verder zou 5000km in knap twee maanden tijd weer relatief veel zijn, lijkt me sterk dat je er dan opeens weer op uitgekeken bent?
Of iemand heeft 'm echt in Duitsland gekocht, naar Frankrijk geïmporteerd, zomervakantie ermee gemaakt en doet 'm nu weer van de hand voor de herfst komt. Lijkt me tamelijk veel werk ... (en schijnbaar zonder winstoogmerk)
Of iemand heeft 'm echt in Duitsland gekocht, naar Frankrijk geïmporteerd, zomervakantie ermee gemaakt en doet 'm nu weer van de hand voor de herfst komt. Lijkt me tamelijk veel werk ... (en schijnbaar zonder winstoogmerk)
-
Super72
- Geregistreerd lid
Dat staat op een volledig ontmanteld overjarig vrachtwagentje; overduidelijk een hobbyproject. Ik denk niet dat je op grond daarvan kunt concluderen dat de foto in Zwitserland is genomen.Henk-Jan schreef: ↑do 11 sep, 2025 7:58en op de achtergrond zie ik "Feuerwehr Beinwil", wat dan weer in Zwitserland is
-
Henk-Jan
- Donateur

Nee dat niet, maar ik zie door één van de ruiten wel een Duitse kentekenplaat (van een ander voertuig weliswaar).
Weet iemand nog waar hij in Duitsland aangeboden werd?
Weet iemand nog waar hij in Duitsland aangeboden werd?
-
Super72
- Geregistreerd lid
Frankrijk heeft inmiddels ook witte kentekenplatenHenk-Jan schreef: ↑do 11 sep, 2025 8:19maar ik zie door één van de ruiten wel een Duitse kentekenplaat
-
Henk-Jan
- Donateur

Met een "D" in het blauwe baantje uiterst links op de plaat? Of ligt Walbourg ondertussen weer in Elsass-Lothringen i.p.v. Alsace–Lorraine?
-
Guido900T
- Donateur (3x)

er staat inderdaad een duitse auto, maar dat kan natuurlijk ook in Frankrijk zijn. Misschien leeft de eigenaar afwisselend in duitsland en frankrijk, dan maak je ook wel veel km's met de auto