[L] Collector's item: Rode Saab 9-3 Cabrio Aero 20dkm 2011 € 149.990
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: [L] Collector's item: Rode Saab 9-3 Cabrio Aero 20dkm 2011 € 149.990
we zouden een polletje kunnen doen wie het (gesteld dat ie het geld heeft) zou doen; 150K voor een schitterende Saab.
ben benieuwd wie er in de rij staat voor deze rode bij Grün.
ben benieuwd wie er in de rij staat voor deze rode bij Grün.
-
DV 9-3
- Donateur

Ik zou 't er niet voor over hebben. Zonder enige twijfel.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Misschien de vraag omdraaien: zouden we bereid zijn ons juweel voor dat geld te verkopen? 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Jot, kom maar langs. Mag je kiezen welke van de drie je meeneemt. Tank ik 'm nog vol en krijg je een bosje bloemen mee. 
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Als ik kijk naar de collectie auto's die wordt aangeboden bij dit bedrijf,
dan beschouw ik het als een groot compliment dat daar een Saab 9-3 Cabrio tussen staat.
Dit autobedrijf zal ongetwijfeld veel zeer rijke cliënten hebben.
Als één daarvan op zoek is naar een zeldzame cabrio, dan komt deze Saab zeker in aanmerking.
En we weten het allemaal: je hebt maar één koper nodig....
dan beschouw ik het als een groot compliment dat daar een Saab 9-3 Cabrio tussen staat.
Dit autobedrijf zal ongetwijfeld veel zeer rijke cliënten hebben.
Als één daarvan op zoek is naar een zeldzame cabrio, dan komt deze Saab zeker in aanmerking.
En we weten het allemaal: je hebt maar één koper nodig....
-
Saapie
- Donateur (2x)

Het is zo’n auto die je koopt voor je maîtresse.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Grün doet als sinds de jaren zestig Saab. Het servicebord hangt er nog altijd aan de gevel. Ik zou het dus omdraaien: de rest van de collectie mag dankbaar zijn dat ze een plekje in de showroom hebben gekregen.RoelandV schreef: ↑vr 14 jul, 2023 22:23Als ik kijk naar de collectie auto's die wordt aangeboden bij dit bedrijf,
-
mba
- Geregistreerd lid
Jullie zien een belangrijk detail over het hoofd: het leeggewicht staat als 3500kg genoteerd. Ik vermoed dat de kofferbak vol goud of ander waardevolle en waardevaste materialen ligt
dat zou de vraagprijs kunnen rechtvaardigen.
-
Ibanez
- Geregistreerd lid
Je hebt maar één koper nodig, maar de vraagprijs is natuurlijk bespottelijk. Kan met geen enkele rationele overweging verdedigd worden. Nou vooruit, als dat goud inderdaad achterin ligt. 
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Mensen met teveel geld doen weleens een dure impulsaankoop... 
-
J.vandermeulen
- Donateur

Genoeg geld leidt soms ook tot impulsaankoop.
-
DV 9-3
- Donateur

Ik vroeg me al 'n tijdje af waneer deze weer online zou komen met een aangepaste vraagprijs. Nu vraagt Garage Grùn een weliswaar ietwat meer bescheiden maar nog steeds te astronomische € 93.933.
Die nieuwe vraagprijs verhult wel 'n bescheiden compliment. Er is nog 'n merk dat sterk op de populariteit van z'n '9' leunt en het getal van z'n model graag in de vraagprijzen van z'n occasions laat terugkomen...
Het verschil tussen de eerste en de huidige vraagprijs zou ik echter toch 'n ietwat begrijpelijker vraagprijs gevonden hebben.
Er zit niet eens 'n Bose navi systeem en seat memory in... Enfin, los van die exorbitante vraagprijs en lilleke rode stuurknopkapjes blijft dit toch 'n zeer aantrekkelijke verschijning om bij weg te dromen tot de volgende prijs aanpassing… Zou die vergelijkbaar zijn, dan kon ik wel eens snel in de auto gaan willen springen.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... r_bucket=2

Die nieuwe vraagprijs verhult wel 'n bescheiden compliment. Er is nog 'n merk dat sterk op de populariteit van z'n '9' leunt en het getal van z'n model graag in de vraagprijzen van z'n occasions laat terugkomen...
Het verschil tussen de eerste en de huidige vraagprijs zou ik echter toch 'n ietwat begrijpelijker vraagprijs gevonden hebben.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... r_bucket=2

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ff over dat interieur:
Poignée intérieur en cuir HIRSCH, Obsidian Black
Wat is er nu Hirsch aan het interieur? Stoelen lijken me standaard Saab en ook de Hirsch sierstukken voor facia, handrem, pookomlijsting etc zie ik niet gemonteerd
Poignée intérieur en cuir HIRSCH, Obsidian Black
Wat is er nu Hirsch aan het interieur? Stoelen lijken me standaard Saab en ook de Hirsch sierstukken voor facia, handrem, pookomlijsting etc zie ik niet gemonteerd