Bron: http://www.saabsunited.com/2011/01/scre ... elift.html" onclick="window.open(this.href);return false;Factory footage from the ‘Agenda’ story concerning Saab seems to have given us a first glimpse of the mild facelift to be made on the Saab 9-3 for the second half of the 2011 model year.
Here’s the money shot:
The red car in front appears to be the 2011.5 model. The grille at the front seems to be not quite as deep (though it could just be a perspective issue with the image – it’s pretty close to the outgoing model) and features a more prominent SAAB wordmark in the center, a-la the Saab 9-5.
Conveniently, it looks like there’s a non-facelifted 9-3 behind the red one so you can see the different openings in the bumpers, too.
It’s only a glimpse, and a fuzzy one at that, but it’s looking good so far.
Neusje van de 9-3 MY2011.5
-
Henk-Jan
- Donateur

Neusje van de 9-3 MY2011.5
-
gfgf
- Donateur (2x)

Re: Neusje van de 9-3 MY2011.5
Mooi neusje hoor, daar niet van, maar ik heb liever dat ze er nog even een 9-5-achtig dashboard inzetten of het dashboard van MY03-06 (of is dat aan de Sjinezen verpatst?). Alles beter dan het vlees-noch-visch geval dat er nu inzit.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

zou het niet gewoon een verschil zijn tussen bv een lineair en een vector? (resp. de blauwe en de rode)
-
Henk-Jan
- Donateur

Misschien, maar het is moeilijk te controleren (gezien je het logo in de grille van de grijze niet kan zien).
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Ik ben benieuwd.
Al zou ik er niet meer voor kiezen wanneer ik in deze prijsklasse mocht shoppen.
Er is heel wat meer leuks en beters te koop voor de prijs van een 9-3.
Zelfs een Insignia zou ik nu al eerder nemen!
Al zou ik er niet meer voor kiezen wanneer ik in deze prijsklasse mocht shoppen.
Er is heel wat meer leuks en beters te koop voor de prijs van een 9-3.
Zelfs een Insignia zou ik nu al eerder nemen!
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Is mogelijk wat optisch bedrog, ziet er uit als een TX versie, er is nu ook een TX Aero.
Zou ook wat gek zijn om nu alweer die neus aan te pakken, dan kunnen ze idd beter wat aan het inmiddels wat saaie dashboard/konsole doen als oefening voor de 9.3NG
Zou ook wat gek zijn om nu alweer die neus aan te pakken, dan kunnen ze idd beter wat aan het inmiddels wat saaie dashboard/konsole doen als oefening voor de 9.3NG
-
Henk-Jan
- Donateur

Wat een gezeur weer. Ik meen gelezen te hebben op SU dat het interieur de grootste update krijgt. Hier zie je enkel een ander bumpertje en grilletje zitten, dat heeft de ontwerpafdeling echt niet te veel werk opgeleverd hoor, om dan te gaan lopen zeuren dat alwéér die neus aangepakt wordt... 
Ik vind het echt een topneusje, zeker in deze kleur.
Ik vind het echt een topneusje, zeker in deze kleur.
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Neusje is netjes, dat zeker. Maar je moet af en toe eens verder kijken dan dat je neus lang is..
Bij de sedan vind ik de neus niet meer passen bij de rest.
Bij de estate nog wel!
Bij de sedan vind ik de neus niet meer passen bij de rest.
Bij de estate nog wel!
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Zo wordt een koper van een nieuwe Saab 9.3 wel mooi bij de neus gepakt
Is wel een beetje een klets-site die SU, dat die Aussies nu maar gewoon nieuwe Saabs gaan kopen, dan komt het vanzelf weer goed.
Is wel een beetje een klets-site die SU, dat die Aussies nu maar gewoon nieuwe Saabs gaan kopen, dan komt het vanzelf weer goed.
-
rutgerreinier
- Donateur

wat een geneusel over de neus van de saab 9-3. ik zou mijn neus erbij op halen.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Tja, en dan vervolgens iedereen die er zijn neus over moet drogen.
Alszof ze niets beter te doen hebben dan de hele dag uit hun neus vreten.
Nou ja, als alle neuzen maar dezelfde kan op wijzen.
Alszof ze niets beter te doen hebben dan de hele dag uit hun neus vreten.
Nou ja, als alle neuzen maar dezelfde kan op wijzen.