Ssang Yong ; de eerste ? volvo de tweede ?
-
1001760
- Donateur (2x)

-
shearwater
- In memoriam †
-
Henk-Jan
- Donateur

-
GHIA
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Ook daar zijn er liefhebbers voor. Ik ben ook geen fan van SsangYongs, maar om te zeggen blij te zijn dat ze failliet zijn, is hetzelfde als wat 95% van de "autoliefhebbers" op Autoweek en dergelijke site zegt over SAAB. Iets wat je ook liever niet hoort. Nogmaals: ik ben geen fan van dit soort auto's, maar voor de liefhebbers is het zeer vervelend dat "hun merk" het veld moet ruimen.
-
savaan76
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ben ik helemaal met je eens, maar als iets niet wil draaien, moet je het loslaten.Henk-Jan schreef:maar om te zeggen blij te zijn dat ze failliet zijn, is hetzelfde als wat 95% van de "autoliefhebbers" op Autoweek en dergelijke site zegt over SAAB. Iets wat je ook liever niet hoort.
Saab heeft al eens een steun in de rug gehad, misschien dat ze het onder Ford beter hadden gedaan.
De steun voor GM is opzich een beetje te begrijpen, maar in maart moeten ze het toch echt zelf gaan doen, anders loslaten.
We leven in een losgeslagen economie met vele malafide bestuurders, helaas zullen veel bedrijven nu deze prijs moeten gaan betalen.
De vraag bij deze is of SsangYongs malafide was, of dat ze alleen op een verkeerd paard hebben gewed, een wereld van verschil.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid