Saab Trollhättan gedeeltelijke sluiting

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sb153b
Geregistreerd lid

Saab Trollhättan gedeeltelijke sluiting

Bericht door sb153b » do 16 okt, 2008 0:04

Vanochtend om 9.15 uur op Euronews:
De Saabfabriek zal vanwege de slechte verkopen en overproductie een aantal dagen per kalendermaand de plant stilleggen :roll: .
Cornell

Gebruikersavatar
Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » do 16 okt, 2008 7:10

Net als praktisch alle Europeesche plants...

Gebruikersavatar
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 16 okt, 2008 12:26

willeme 1 schreef:zware tijden overal, ze zullen er wel door komen, gm wil geloof ik met crysler samengaan
in de tussentijd denk ik wel leuke aanbiedingen en kortingen en das leuk voor wie een nieuwe saab op het oog heeft
Wat ik niet begrijp is die neiging om steeds te fuseren... Ok, ik snap het begrip schaalvoordeel, maar er is toch wel zoiets alsde maximale schaal waarop zoiets nog voordeel oplevert, voordat je dermate grote bedrijven creëert dat ze niet meer te besturen zijn... De laatste grote corporate mergers in de autoindustrie (tenminste die van Daimler-Chrysler) zijn toch miljardenverslindende fiasco's geworden, wordt daar geen lering uit getrokken?

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 26 okt, 2008 7:55

Grote GM broer Opel moet al maatregelen nemen:
http://www.nu.nl/news/1806196/32/Produc ... _Opel.html
Dan zal SAAB zeker niet gespaard worden.

Plaats reactie