De Saabfabriek zal vanwege de slechte verkopen en overproductie een aantal dagen per kalendermaand de plant stilleggen
Cornell
Wat ik niet begrijp is die neiging om steeds te fuseren... Ok, ik snap het begrip schaalvoordeel, maar er is toch wel zoiets alsde maximale schaal waarop zoiets nog voordeel oplevert, voordat je dermate grote bedrijven creëert dat ze niet meer te besturen zijn... De laatste grote corporate mergers in de autoindustrie (tenminste die van Daimler-Chrysler) zijn toch miljardenverslindende fiasco's geworden, wordt daar geen lering uit getrokken?willeme 1 schreef:zware tijden overal, ze zullen er wel door komen, gm wil geloof ik met crysler samengaan
in de tussentijd denk ik wel leuke aanbiedingen en kortingen en das leuk voor wie een nieuwe saab op het oog heeft